Vrsta Blues
Dodano Ponedjeljak, 11 Studeni 2019
Žanr Blues
Edition date Listopad 2019
Etiketa J&R Adventures
Tags Joe Bonamassa

Ovo je još jedan u nizu albuma u doista impresivnoj paleti diskografskih izdanja Joea Bonamasse. "Live At The Sydney Opera House" samo se nastavlja na prošlogodišnje izdanje "British Blues Explosion Live", kao i na studijski album "Redemption". Svi redom zauzimaju prva mjesta na različitim svjetskim top ljestvicama. No, na kraju cijele priče od devet ponuđenih pjesama čak njih sedam Joe odabire s albuma "Blues of Desperation" iz 2016., što za Bonamassu i njegov rad uopće nije čudno. Što god radio, on je doslovno predodređen za uspjeh.

Kako mu uspijeva da svaki od svojih 17 albuma uživo učini jedinstvenim? Nazočivši njegovim nastupima uvjerio sam se zašto je tome tako! Jednostavno je nevjerojatno kako Joe oko sebe uvijek okuplja neke od najvećih glazbenika, koji jednostavno znaju što im je činiti i ta sinergija samo se pretapa u nešto veličanstveno. Okrutna je istina da Joe uvijek ima gotovo podjednaki tretman, bilo da nastupa u "Sydney Opera House" ili u nekom manjem klubu ili dvorani u Zagrebu.

Kod njega sve ide i počinje na vrijeme i nema puno natezanja s publikom, ili se to prepoznaje ili ne. Što to? Njegova glazba, naravno!

Njegov nastup u Domu sportova bio je zapravo nevjerojatan test za sve koji ne kuže da nešto počinje na vrijeme i da nema "cile-mile" već sve ide k'o podmazano. Ako čovjek kaže da koncert počinje u 20 sati, budite točni, jer onda to i misli. No, mnogi su se doslovno zgledavali kada je u 20.15 u dvorani bio mrak i koncert je već bio u tijeku. Profesionalno i odgovorno, dakako! Mnogi drugi su govorili, hladno, rezervirano bez ikakvih interakcija s publikom tipa "Ruke gore! Di su ruke?" i slične animacijske bedastoće. Bonamassi je na prvom mjestu glazba, njezina forma, čujnost i doslovno je sav predan tome pa tko voli, nek' izvoli! Joe je naprosto samo tako posložio stvari i tako je jedino moguće funkcionirati na toj razini.

Prateći sve što se događa vezano uz ovaj live album jasno je da su mnogi kritičari podržali album i da ga drže za jedno od njegovih najboljih uradka u zadnjih tri godine. Naime, live verzije pjesmama unose neki novi život, štih i, naravno, priča se samo nastavlja. Uz pratnju istinskog čarobnjaka klavijatura Reesea Wynansa Joe doista snažno, ekspresivno i efektno odvaljuje svoju set listu.

"Live At The Sydney Opera House" Joea Bonamasse snažan je glazbeni dokument, koji će još dugi niz godina ispisivati zlatne rečenice i tonove glazbenog djelovanja ovog 42-godišnjeg glazbenika. Nema nikakve sumnje, ovih sat i 13 minuta razdrmati će vam sve kosti i nakon svega osjećat ćete se izmoždeno i ushićeno. No, bez brige, to vam samo može učiniti Joe Bonamassa!

Hits 159
Blues Of Desperation « Blues Of Desperation Joe Bonamassa Albumi Kronologija