Released Studeni 2008
Vrsta Pop
Dodano Subota, 08 Listopad 2011
Length 59:41
Edition date 2008
Etiketa SonyBMG / Menart

Kraj jedne i početak druge godine osim kalendarski da se naslutiti i po jednom sasvim znakovitom fenomenu - količini objavljenih best of izdanja koje, nekim čudom, baš kao i sezonsko voće, osvanu na policama CD shopova. Da se tu, među silnim mnoštvom, naći vrlo zanimljivih izdanja, ali i svakakvih sklepanih kompilacija za još jedno, finalno, skupljanje novca. Dekada hitova Christine Aguilere nalazi se negdje na razmeđi ova dva pola, a o percepciji Christinine glazbe i nje same ovisi koja će strana kod svakog od vas prevagnuti. Keeps Gettin" Better - A Decade Of Hits objavljen je prošloga mjeseca, a nedavno navršenih 28 godina popularne pjevačice razlog je da upravo sada predstavimo ovo izdanje.

Album je inače objavljen u dvije varijante. Onoj klasičnoj s jednim diskom, te ovoj predmetnoj s bonus DVDom, nazvanim A Decade Of Videos na kojem se, pogađate, nalaze video spotovi hitova koji su obilježili Christininu karijeru.

Bez obzira kako doživljavali Aguilerinu glazbu, bez obzira kakvo mišljenje imali o njoj ili njezinoj glazbi, sasvim je sigurno da je karijera koju je gradila u proteklih desetak godina bila obilježena iznimnim usponom, ne tako velikim padovima, osobito kada usporedimo s padovima njezine najveće suparnice još od nastupa u Mickey Mouse Showu gdje su obje počele svoj zvjezdani uspon, Britney Spears.

Moglo bi se reći kako je, u odnosu na Britney, Christina svoj status gradila polako i nekako uvijek u njezinoj sjeni. Imala je, i još uvijek ima, velik broj svojih obožavatelja, a sukob između grupacija Britneynih i Christininh fanova podsjećao je na nekadašnje veliko rivalstvo obožavatelja Take Thata i East 17, tamo sredinom 90-ih godina prošloga stoljeća.

Kao što sam i u samom uvodu naglasio, ova kompilacija ili će naći svoje poklonike ili će naići na ignoriranje. Gledano sa stajališta prosječnog obožavatelja, ili tek ljubitelja pop glazbe, kompilacija je napravljena i više nego dobro. Korektan broj pjesama, svi ključni hitovi i kolaboracije funkcioniraju upravo kako treba i tu zaista nema nekog prigovora. Eventualan minuse je ne uvrštavanje suradnje s Andreom Bocelliem u pjesmi Somos Novios u kojoj Christina pokazuje jednu sasvim drugačiju, profinjeniju stranu sebe i svog izričaja. No, ako bi se išlo u detalje onda se ustvari i ne radi o nekom velikom propustu budući da spomenuta pjesma i nije bila značajan hit na top listama, a ova kompilacija je koncentrirana upravo na takve hitove, što uostalom i u njezinom naslovu stoji.

Uz svima dobro poznate hitove (Gennie In The Bottle, What A Girl Wants, Candyman, Beautiful, Fighter, itd) Christina je na ovaj album hitova uvrstila i dvije potpuno nove pjesme, Keeps Gettin Better i Dynamite. O njima se nema što previše dodati već da se radi o klasičnim pop hitovima, nabijenim snažnom produkcijom, izraženim vokalima i dinamičnim ritmom. Pjesme ni po čemu ne odskaču od ostatka pjesama s ove kompilacije, a Dynamite se, čak štoviše, utapa u prosječnosti pjesama koje Christina nije uspjela proslaviti te je osnovno pitanje bi li ova pjesma uopće i našla svoje mjesto na kompilaciji hitova da je objavljena na nekom ranijem studijskom albumu.

Već ranije spomenuti DVD donosi deset video brojeva za neke od Christininih najvećih hitova. Pa tako, osim financijski sve težeg svakog idućeg spota, u istima možemo vidjeti i sazrijevanje Christine Aguilere iz sladunjave teenagerice (pr. What A Girl Wants) u drsku mladu ženu okruženu glamurom (pr. Ain"t No Other Man). Uz spomenutih deset pjesama DVD nema nikakvih posebnih dodataka. Izdanje s ovim dodatkom moglo bi biti vrlo interesantno svakom iskrenom fanu.

Ovaj album tj. kompilacija hitova se ne mora preporučivati ili ne preporučivati, baš kao i svaka druga kompilacija nekog drugog glazbenika, glazbenice ili grupe. Kupovanjem ovog izdanja jednostavno znate na čemu ste, a hoćete li ga imati ili ne u svojoj zbirci ovisi o tome volite li Christininu glazbu ili uopće ovakav način glazbenog izražavanja.

Dragutin Andrić
Hits 3642
Back To Basics « Back To Basics Christina Aguilera Albumi Kronologija Bionic » Bionic