Length 49:25
Edition date Rujan 2021
Etiketa VizzTone Label Group / BratGirlmedia
Catalog Number -
Edition details objavljeno: 17.9.2021.; producent:
Tags Vizztone Label Group Hector Anchondo BratGirlmedia

Hector Anchondo je upravo prije dva dana preko izdavačke kuće VizzTone Label Group i uz svjetsku radijsku promociju Amy Brat i njezine BratGirlmedia objavio album "Let Loose Those Chains". A nakon i više od 20 godina rada i djelovanja, Hector slobodno može kazati da je to baš ono što je oduvijek želio. Da, konačno je snimio akustični album i pri tome je ispao itekako zadovoljan onim što je snimio.

Otkako je osvojio prvu nagradu u solo/duo kategoriji IBC-a, Hector je sve priznatiji na američkoj, ali i svjetskoj blues sceni. Hector meni aposlutno nije nikakva nepoznanica jer sam se do sada već u nekoliko navrata susretao s njegovom glazbom. I on cijeloj priči prilazi vrlo otvoreno i iskreno. Nema tu nikakvog skrivanja, pa ni traženja gdje, što i kako. Sve se zna. Glazba ovog glazbenika ima svoje čvrsto uporište u bogatoj glazbenoj ostavštini Jimija Hendrixa, Steviea Raya Vaughna i Erica Claptona, ali i glazbenika poput Johnnyja Casha i Hanka Williams Sr. Hector zasigurno ne svira samo blues, on ga i udiše i zapravo živi ama baš svaki dan. To se i čuje na ovom albumu.

Ovaj glazbenik rođen je u Omahi, ali je odrastao deset kilometara izvan Salema. Pa tako živeći na farmi u miru, udaljen od gradske vreve, Hector je savladavao gitaru i razvio se u doista dojmljivog gitarista. Njegov novi materijal dao mi je dosta razloga za razmišljanje a kako i ne bi kada je njegova glazba apsolutno nevjerojatna: predlažem da poslušate samo nekolilko pjesama i odmah ćete čuti doista sjajan spoj nekoliko svima nama vrlo bliskih glazbenih stilova.

Hector Anchondo je na pravom putu da postane istinski blues veteran, koji tako jasno i čisto prenosi sliku svojih glazbenih utjecaja. Njegova gitara ima čistu priču, ona se samo slaže i svakom notom, pjesmom, albumom postaje sve čvršća, direktnija i atraktivnija.

Hectora Anchonda preporučujem svima koji ga još uvijek nisu "otkrili": doista ćete imati barem 10 razloga za uživanje koje traje gotovo 50 minuta. Pored toga još je važno naglasiti da ako volite Johna Leeja Hookera, Taj Mahala, Keb' Moa, Juniora Browna, Los Lonely Boys ali i Allman Brothers Band, Stevieja Raya Vaughana, našli ste pravu stvar. Album "Let Loose Those Chains" definitivno ima svoje zlatne trenutke, ali i one malo manje atraktivne, no bez imalo dvojbe i sumnje sve zajedno to zvuči izvrsno!

Hits 357
Roll The Dice « Roll The Dice Hector Anchondo Albumi Kronologija

EP EP