Vrsta Etno / Folk Jazz
Dodano Četvrtak, 22 Ožujak 2018
Edition date Ožujak 2018
Država Slovenija
Etiketa Road Productions
Tags džeZZva

Slovenski, ili prekomurski, kako vole isticati, sastav džeZZva čine gitarist Iztok Rodež (zanimljiv na akustičnoj i električnoj gitari), klavijaturist Dejan Berden (sjajan na koncertnom klaviru i sintiću), kontrabasist Mojmir Wolf (intrigantan svirajući pizzicato i arco tehnikom) i bubnjar Miran Celec (jednako uvjerljiv svirajući palicama i metlicama). Članovi sastava autori su većine skladbi - pojedinačno ili skupno - uvrštenih na njihov novi CD “Sintur”, a one odaju zrele i maštovite skladatelje. Tek je jedna obrada slovenske narodne, “Ne orji, ne sejaj”. U izvedbama se očituju iskusni glazbenici koji prije svega ramišljao o zvuku i pristupu kvarteta, bez ega i potrebe za samoisticanjem. Njihovu glazbu nije potrebno gurati u stilske ladice, zato što ulaze u različita područja, no to ne čine tako da lijepe elemente jedne na druge. Kod njih oni se organski prožimaju. Osnova za komunikaciju uvijek je jazz jezik, suvremeno poimanje jazza, a nadogradnja etno - domaći i svjetski - ili pak fusion. Ako je etno on tu nije zato što je trend, da podilazi širokom krugu publike, utkan je u njihiovo poimanje jazza i donosi osebujan džeZZva zvuk koji ostvaruju u primjerenom spoju akustike i elektrike. Ako je fusion, za razliku od većine sastava tog žanra, on je bez trunke agresivnosti, bez frustrirajućih ultrabrzih solaža, bez zaglušujuće buke. Njihove su izvedbe mekane, profinjene, nježne. Svoje glazbene misli, bez obzira radi li se o zadanim obrascima ili improvizacijama, donose jasno, razvijaju ih strpljivo, postupno, logično, prirodno, uz primjerenu dinamiku. Njihova je komunikacija (međusobna i sa slušateljima) smirena, staložena, bez povišenog tona, u duhu zen filozfije. Unatoč tome izvedbe su uzbudljive i intrigantne, a taj se dojam pojačava višestrukim preslušavanjem. Naime, sa svakim novim slušanjem albuma otkrivamo nove detalje, novu ljepotu.

Hits 2952
Live From The Hidden Courtyard « Live From The Hidden Courtyard džeZZva Albumi Kronologija

Nothing Has Changed Nothing Has Changed