A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | We Added It Up | 4:04 | ||||
2 | Reaching Through To The Other Side | 3:42 | ||||
3 | In The Beginning | 4:19 | ||||
4 | Escape Routes | 3:27 | ||||
5 | Be Brave | 4:16 | ||||
6 | She Does Not Brave The War (But She Saves The Day) | 4:05 | ||||
7 | Ding Dang | 2:30 | ||||
8 | There's A Rat | 4:08 | ||||
9 | High Low Middle | 3:33 | ||||
10 | Everything Is In Line | 4:31 | ||||
11 | I Have Never Loved Someone The Way I Love You | 3:39 |
Ključan problem multiinstrumentalista indie svijeta je što su toliko pretenciozni da moraju pokazati baš sve instrumente s kojima su upoznati kako bi naglasili svoju važnost. Da je osnovna cjelina na kojoj se samodopadnost izražava album, moglo bi se i istrpiti, no kad sve svoje talente idu pokazivati unutar iste pjesme, stvari se opasno bliže debaklu. Jedna od takvih osoba koje ne znaju stati dok su slušljive je i Shara Worden, idejni začetnik projekta My Brightest Diamond.
Ako pogledamo pozadinu priče, nemamo se tu čemu čuditi. Worden izdaje za Asthmatic Kitty, etiketu čiji je šef Sufjan Stevens kojemu se rado pridružuje na turnejama. Očito je učenica marljivo slušala učitelja i sve najgore navike s krcatog Age of Adza (na kojem je i sama vokalno sudjelovala) prenijela na svoje sljedeće djelo. Pod tim mislim na suludo gomilanje melodija, instrumenata i glazbenih ukrasa čime se previše poigrava sa slušljivosti i strpljenjem slušatelja. Ono što je pozitivno je činjenica da od učitelja nije prenijela megalomanske minutaže (Age of Adz se dičio i s 21-minutnim pjesmama).
Uvodne četiri pjesme albuma su, sasvim nezgodno, i najgore četiri pjesme albuma. Sve ove tipične Stevensove osobine odmah na početku doživljavaju vrhunac i tu će vrlo vjerojatno svi oni koji smatraju da je Sufjan ovaj put otišao predaleko odustati i od zapisničarke Worden. No, ne bi trebali, nije ju veliki meštar toliko upropastio. Kad malo umiri sve te duhove koji ju tjeraju da u studiju zasvira na prvom instrumentu/komadu namještaja koji kraj nje stoji, Worden može složiti jako dobru pjesmu. Dapače, kvaliteta i spektar zvukova koje nude za My Brightest Diamond su obrnuto proporcionalni – što je instrumenata manje, glazba je bolja. Slična stvar vrijedi i za tekstove, jednostavniji (She Does Not Brave the War) su mnogo bolji od onih kompleksnijih (spominjanje neutrina u We Added It Up).
Talentima i idejama Shara Worden bi se mogla bez problema kretati slavnim stazama Joanne Newsom ili eventualno Björk, no ona je odlučila biti ženski Sufjan Stevens. To ju neće koštati karijere i publike, no neke druge stvari su mogle ispasti puno bolje.
Ivan Glazer