MC

facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Srpanj 2012
Format Albumi
Vrsta / Heavy metal / Alternative metal / Industrial metal / Nu metal
Dodano Četvrtak, 05 Ožujak 2015
Žanr Metal
Length 48:45
Broj diskova 1
Edition date Srpanj 2012
Država Njemačka
Etiketa AFM Records
Catalog Number AFM 390-2
Edition details Objavljeno: 5.7.2015.; produkcija: Rhys Fulber i Fear Factory
Tags Fear Factory Rhys Fulber AFM Records

Review

Američki industrial metalci Fear Factory osmi po redu studijski album nazvali su „The Industrialist“ i odlučili već na samom početku snimanja i stvaranja kako će album biti konceptualni. Nakon tipičnih uspona i padova, bend osnovan davne 1989., donio je relativno kratko djelo, nasljednika povratničkog albuma „Mechanize“. Članovi benda izjavili su kako su zadovoljni prethodnikom, no imaju želju napraviti nešto puno bolje. Jesu li u potpunosti uspjeli u naumu? Pa, donekle jesu, stvorili su kvalitetan album i ništa više od toga.

Naslovna pjesma otvara album, „The Industrialist“ nas uvodi u priču koja je prilično aktualna u posljednje vrijeme i većina joj se glazbenika okreće. Priča je to o trenutnoj situaciji u svijetu te o čovjeku koji je pretvoren u stroj za ratovanje. Nakon početka s recitativnim dijelom u uvodnu pjesmu gitarski riff dovodi dozu anksioznosti već na samom početku i polako stvara atmosferu cijelog albuma. We are victims of condition/A God damn nation of deprivation zvuči prilično uvjerljivo. „Recharger“ nastavlja u kvazi optimističnijem tonu jer uz snažan ritam i melodični refren daje malom čovjeku nadu i poručuje kako još uvijek postoji šansa za njega, ali samo ako će vjeruje u sebe i svoju snagu. „New Messiah“, iz naslova možemo slutiti što nas u njoj očekuje, agresija i bijes i poruka The future begins now. Posebno se ističe kontrast melodije clean vokala u refrenu, glatkoća kojom pjeva stihove i snažna bubnjarska dionica koja je u ovoj pjesmi posebno istaknuta.

Tjeskobu u „God Eater“ izazivaju note klavira čije zvuke preuzima gitara koja održava temu do kraja pjesme. U samoj se pjesmi pojavljuju elektronski dijelovi zbog kojih ovaj bend i ovu pjesmu definitivno možemo svrstati u industrial. Možda jest tekstualno najjednostavnija, ali instrumentalno ovo je najkompleksnija stvar na albumu. „Depraved Mind Murder“ najzanimljivija je priča u priči koju priča cijeli album. Nakon istinite „Virus Of Faith“ slijedi žestoka „Difference Engine“ koja uistinu razvaljuje sve pred sobom. Ova je pjesma posebna i donosi vibru ovog benda u punom sjaju. Ništa manje žestoka nije ni „Disassemble“ koju bih svrstala, barem po sadržaju stihova, među najagresivnije. Slijedi stagnacija i zanimljiva instrumentalna priprema za ambijentalni kraj – „Religion Is Flawed Because Man Is Flawed“. Najdulja, meni osobno najzanimljivija i najbolja stvar na albumu jest „Human Argumentation“. Najbolja i najzanimljivija zato što je drugačija od ostalih i nije puko nabijanje i izražavanje bijesa već jako dobro skombinirana u pesimističnom i melankoličnom tonu od kojeg se odmah naježiš. Jedina pjesma koja te, kako zbog stihova tako i zbog atmosfere koju donosi, navodi da sada stvarno staneš i razmisliš malo više o stvarima o kojima se bend derao u prijašnjim pjesmama.

Pozitivna je stvar što se može shvatiti da je upravo bezosjećajnost i jednoličnost albuma zapravo i poruka cijele priče. Opjevani industrijalist donio je jedno solidno djelo koje je uredu poslušati. Ništa spektakularno niti novo, ali sigurna sam da će biti ugodno ljubiteljima žestokog zvuka.

They said that the world was coming to an end.  Well… it ended and it was caused by our own hand.  The world just kept on turning.

Maja Trstenjak

Hits 1050

Posljednje recenzirano - Jazz