A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Maria | 3:13 | ||||
2 | La Chanson De Lara | 3:15 | ||||
3 | Moon River | 3:49 | ||||
4 | E Più Ti Penso | 4:28 | ||||
5 | Be My Love | 2:54 | ||||
6 | The Music Of The Night | 3:57 | ||||
7 | Brucia La Terra | 3:22 | ||||
8 | Por Una Cabeza | 3:22 | ||||
9 | No Llores Por Mi Argentina | 5:06 | ||||
10 | Mi Mancherai | 2:56 | ||||
11 | L'Amore E Una Cosa Meravigliosa | 4:16 | ||||
12 | Cheek To Cheek | 4:24 | ||||
13 | Sorridi Amore Vai | 4:21 |
Kaže nam Andrea za ovaj album, inače posvećen obradama filmske glazbe, da je to bila njegova davna želja kojom je želio proslaviti ljepotu tih tema predstavljenih nam u novim aranžmanima, snimljenim novim tehnikama snimanja, a sve u cilju postizanja neke nove jasnoće i punoće zvuka.
Ako za film možemo kazati da je teatar snova, onda filmska glazba objektivno i sa dodatnom gradacijom podržava naraciju tih snova, dodatno destilirajući svaku kap magičnih kiša koje se slijevaju s ekrana.
S obzirom da sadržaj ovog albuma predstavlja prepjeve već poznatih tema, za njihovo seciranje stvarno nema potrebe; bilo bi to glupavo poput esperanta, pa ću se stoga zadržati na Andreinim komentarima odabranih pjesama. Tako za početnu „Mariu“ , najpoznatiji biser iz mjuzikla / filma West Side Story, kaže: „Sigurno najbolji dokaz o ljubavi Romea i Julije iz 1950. godine“ ; za njega je „Larina tema“ iz Dr. Živaga mnogo više od ljubavne priče smještene u pakao Boljševičke revolucije; pjesma „Moon River“ ga trenutačno asocira na prizor u kojem nepatvorena ljepotica Audrey Hepburn sjedi uz prozor svirajući gitaru; „Cheek to Cheek“ kompozitora Irvinga Berlina podsjeća ga na nezaboravnu lakoću plesanja možda najpoznatijeg plesnog para – Freda Astaira i Ginger Rogers; „Brucia la Terra“ za njega predstavlja trenutnu asocijaciju na prvi dio najbolje filmske trilogije svih vremena – riječ je, naravno, o Kumu.
Sjećanje na život Evite Peron, kraljice siromašnih, oživljena je u Andrew Lloyd Webberovoj „No Llores Por Mi Argentina“ ili „Don't Cry For Me Argentina“; savršeni balans između povijesne naracije i melodramatične zbilje staroga Rima Andrea nalazi u kompoziciji „Nelle Tue Mani / Now We Are Free“ koju nalazimo uz blockbusteru Ridleyja Scotta – Gladijator.
Zastupljena je i jedna kompozicija korištena čak u dva filma „Scent of a Woman“ i „Schindler's List“. Riječ je o tangu, kompozitora Carlosa Gardela, velikog ljubitelja konjskih utrka.
A među glazbenicima nalazimo i jedno vrlo poznato ime – Vinnie Colaiuta – bubnjara Joea Satriania, Joni Mitchell, Stinga…
U samom rezimeu ovog albuma treba istaknuti nepodnošljivu lakoću kretanja (čitaj pjevanja) Andree Bocelija u svim kompozicijama, on se suvereno kreće po domaćem terenu i poznatim gabaritima koji ipak ne traže dodatne napore. Svoje je glazbeno polje obradio sasvim profesionalno, ipak s malom dozom patetičnosti svojstvene njegovom glazbenom habitusu.
Đorđe Škarica
« Incanto | Andrea Bocelli Albumi Kronologija |