A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Cold War | 2:30 | ||||
2 | Fade To White | 3:30 | ||||
3 | Faith Healer | 4:44 | ||||
4 | Deconstructing Gods | 4:45 | ||||
5 | Everybody's Friends | 3:55 | ||||
6 | Let's Be Honest | 4:19 | ||||
7 | With Your Arms Around You | 4:27 | ||||
8 | Bliss | 4:09 | ||||
9 | Bon Voyeurs | 3:58 | ||||
10 | The Witness | 3:18 | ||||
11 | Say Red | 3:53 | ||||
12 | Ill-Lit Ships | 4:48 |
Davey Havok i Jade Puget iz AFI-a ne tako davne dvijeiprve pokrenuli su svoj elektronski dark wave side-project, odustali pa se opet primili posla dvijeišeste i godinu poslije izdali odličan Cex Cells. Kao odličan ulazak u čisti sintetizirani svijet album je imao štih AFI-a, ali je ujedno prštao pop i nabrijanim 80's melodijama prikrivenim brzimbeatovima.Dark wave electronicase posebno isticala u Where Would You Like Them Left i Stiff Kittensdok je On A Fridaynosila titulu najpop stvari s albuma, aSnuff On Digitalprobijala bubnjiće kao dežurni klupski hit. Mračno, uzbudljivo i drugačije, to je bilo ozračje cijelog albuma, a dugoočekivani sljedbenikBright Black Heavennapokon je vidio svjetlo dana u rujnu ove godine.
Za ovo odlično isproducirano izdanje Davey i Jade složili su čak nekih tridesetak pjesama koje su strpljivo čekale punih pet godina prvo da momci nađu label, a potom i da kao AFI izdajuCrash Love2009. Upravo zato i ne čudi da su mnoge pjesme fanovima poznate već duže vrijeme. Tako se kao favorit prije samog puštanja albuma u prodaju istiuFaith Healer iFade To White. Uz dislocirane elektronske detalje i kakofoniju zvuka album obiluje pjesmama različitih tempa, od duracell hitova do laganijih patetičnih balada. No i patetika ne djeluje toliko izraženo prezentirana Daveyjevim vokalom. U sebi svojstvenoj zborskoj maniri složili su i pjesme poput pop trance kombinacijeBon Voyeurs, The Witness kao vokalnije 80's hime teSay Red kao meganabrijanu pop singlicu nalik na nekadašnjeeurodancehitove. Uzorci 80-ih i 90-ih prisutni su kroz cijeli album, a možda najpamtljiviji uEverybody's Friendskoja više podsjeća na zlatne daneLove Paradea uz standardni dark disco i mračnu tekstualnu emotivnost za koju je ponajviše zaslužan Davey dok se Jadeu može pripisati sve ostalo.
Deconstructing Godstematski je odlična i nešto ozbiljnija pjesma odlično uklopljena u tematiku albuma i donosi jedan mekši i mnogo tjeskobniji pogled na cijelu ploču. Sinteza tihog intra uz krešendo na refrenu na albumu pokazala se karakterističnom formulom za ovaj dvojac, a iz opsežne selekcije pjesama koje su mogle biti na albumu, ali ipak nisu, već nakon samo nekoliko slušanja postaje jasno da su i sam naslov pomno odabrali u tom nekom eteričnom svijetu vlastite kreativnosti. Dok pjesme nisu daleko od pamtljivih hitova s prethodnog albuma i tematika nosi istu suptilnu notu tjeskobe ovo izdanje mnogo je zrelije zvukom, kompleksnijih i punijih kompozicija i razrađenijih tekstova.
Proslavljeni svojim ulogama u matičnom bendu za prvi album dobili su vjetar u krila i njegov uspjeh stoga nikoga nije posebno začudio jer je, uz samu specifičnost i kvalitetu ploče, imao i iznimno velik fanbase dodatno zaintrigiran vijestima o nadolazećem raspadu bendu. Bend se ipak nije raspao i drugi album sideprojecta je tako bio dugo iščekivan, no vjerne fanove nije iznevjerio. Ovaj album je nešto što zbog svoje melodramatike i tamne podloge nije baš za svačije uši i dok će kod nekih naići na razumijevanje potpune suludosti koja se krije iza pojma Blaqk Audio, drugi će ih otpisati kao neozbiljne zabavnjake isteklog roka trajanja. Na slušatelju ostaje da prosudi jeli ovaj duet isproducirao nešto zanimljivo i uzbudljivo, a nama ostaje samo reći da su, u svjetlu svoje karijere, ostali dosljedni i napravili nešto čime se mogu ponositi.
Željka Bešić