Izvještaji

facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

aci 5

Mješavina zapadnjačke elektronske glazbe i istočnjačkih zvukova rezultirala je velikim interesom publike pa se koncert Acid Arab održao u Velikom Pogonu Tvornice Kulture.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Y5 publika

Ovo nije priča o Amerikancu u Parizu, ovo je priča o Američanki Chrissie Hynde u Londonu. Prije glazbene karijere radila je za glazbeni časopis NME, kao i u butiku Vivienne Wetwood. Glazbena karijera započinje 1978 godine kada je glazbeni producent Dave Hill poslušao demo snimke i omogućio snimanje covera „Stop Your Sobbing“ benda The Kinks. Izbor upravo te pjesme nije slučajan, naime Ray Davies i Chrissie su bili u vezi.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Samir Ceric Kovacevic IMG 3590

Beogradska post-punk senzacija Repetitor svojim je odličnim nastupima već godinama najveća koncertna atrakcija u regiji, a to su potvrdili i u zagrebačkoj Tvornici kulture gdje su nastupili u subotu, 30. studenog 2019. Dijelić atmosfere provjerite u galeriji fotografija našeg kolege Samira Cerića Kovačevića.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

DSC05664

Prije 4 i pol godine, kultni zagrebački bend Pips, Chips & Videoclips zadnji put je održao koncerte uzagrebačkom klubu Sax, koji su se tri dana zaredom rasprodali u rekordnom vremenu. Nakon duže stanke, povijest se ponavlja 29. i 30.11. 2019. godine. Ulaznice su se rasprodale čak dva mjeseca prije koncerta, što govori koliko su ljudi željni vrhunskog Pips, Chips & Videoclips glazbenog repertoara.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

IMG 10000

Mark Lanegan postao je čest i omiljen gost hrvatske publike pa je tako došlo vrijeme za njegov peti nastup u Zagrebu. Dvije godine nakon zadnjeg nastupa u Zagrebu nastupio je u utorak 26. 11., i to opet u punoj Tvornici, u sklopu turneje na kojoj predstavlja aktualni album Somebody’s Knocking, izašao tek prošli mjesec.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

IMG 6245

Tvornica Kulture je proslavila svoj 20. rođendan uz neponovljivog Gorana Bareta i Majke. Koncert se može nazvati preformansom jer je karizmatični i fotogenični frontmen skakao po pozornici i uspostavljao komunikaciju s publikom kao što to samo on zna. Svirka je započela u 20 sati i 45 minuta i trajala sve do 23. Kako svi poznajemo Bareta kao kontroveznoga lika, ni ovaj koncert nije prošao bez incidenata, ali je i dalje njegova glazba dominirala te večeri praćena različitim uzrastima, što govori o njegovoj dugoj karijeri koja prati mnoge generacije.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

IMG 4026

Prvi dan je prošao odlično, za drugi dan nisam imala nikakva očekivanja, čak sam razmišljala kako ću Dubiozu gledati dva dana zaredom i kakav će to filing biti.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

IMG 2841

SINOĆ je u domu sportova počeo prvi dan 15-og Pozitivnog koncerta, ujedno i posljednjeg ovakvog koncerta. Prvi dan koncert je počeo bend Mantra i već poznata shema, poluprazna dvorana, ali ekipa dobrog raspoloženja.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

1

Ovo nije i ne može biti obični izvještaj s koncerta u Tvornici Kulture, iako se prije nekoliko mjeseci činilo da će upravo tako biti. Godspeed You! Black Emperor, post-rock veterani iz Kanade, savršeno se uklapaju u već svima znanu priču promocije Žedno Uho, no svega nekoliko dana prije koncerta, isto to Žedno Uho je najavilo svoj definitivni kraj, i to baš na koncertu koji miriši na ona dobra stara vremena koncertne alternative u Zagrebu. Ja sam tu alternativu imao prilike pratiti posljednjih desetak godina, kada je Mate Škugor i njegovo Žedno Uho bilo u zreloj fazi postojanja. Sjećam se velikih, dugačkih ulaznica za koncerte koje su se nabavljale u Dirty Old Shop-u, sjećam se običnih forumskih postova na kojima je „zednouhi“ Mate najavljivao svoje programe, te najbitnije, sjećam se neopisivih trenutaka sreće kada bi Zagreb stizale sve te silne face glazbenog podzemlja.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Photo Wadada Leo Smith Vijay Iyer portrait John Rogers ECM Records 1

Kakva velika, nepopravljiva i gorka šteta. Ovo bi bio idealni „clickbait“ naslova za izvještaj jučerašnje, druge po redu večeri 11. JAZZZG festivala. Vijay Iyer s jedne i Wadada Leo Smith s druge strane. Širem slušateljstvu posve nepoznata imena, no oni koji su zagrebli ispod površine moderne jazz glazbe, znaju da se radi o gazbenicima koji iziskuju duboko poštovanje. Iyer je glazbeni intelektualac koji je, poput Messija i Ronalda za nagrade Balon D'Or, vladar međunarodnog izbora za najboljeg jazz pijanista današnjice, a Smith je truba stare škole, ime bok-uz-bok vodećim imenima jazz avangarde 20.stoljeća. Negdje tamo na pedestalu koji su izgradili ljudi poput Keitha Jarretta i Ornettea Colemana, učitelj i njegov učenik (Smith i Iyer) ukrstili su svoje kreativne snage i sinoć pružili nefiltriranu, formom neopterećenu svirku koja je svima dala do znanja da je itekako vrijedilo izdvojiti 150 kuna za svirku koja je trajala jedva preko 60 minuta.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

DSC09608

Nešto prije 22h, Letu Štuke započinju nepogrješivom pjesmom i time označavaju koncert koji će se dugo pamtiti u Vintage Industrial Baru:
Skriven u utrobi dolazim sebi
Kući se vraćaš umorna
Ljubav je nova riječ, čak i kad blijedi
Što da se lažemo, navika

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

KNP00056

Bila je to večer za pamćenje. Priznata kantautorica LUCE sinoć je svojim impresivnim vokalom, dojmljivom interpretacijom te pomno odabranim repertoarom u večeri posvećenoj soul divama razoružala prisutne u dupkom punom zagrebačkom klubu Sax.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

DSC 2205

Nije moglo biti boljeg trenutka od te savršeno ugođene kasnojesenje večeri u studenom za slušanje koncerta mladog i nagrađivanog islandskog skladatelja Ólafura Arnaldsa. U izuzetno kratkom vremenu, već na prvoj skladbi, Arnalds je stvorio atmosferski i hipnotički rezultat koji mi je izazvao ježenje. To je bio najbolji pokazatelj u kojem će se smjeru ova glazbena večer nastaviti. Zvuk njegovog malog orkestra nevjerojatno je bogat, tonalno čist primjer eksperimentiranja koji su osmislili i izveli Olafur i njegovi suradnici. On nije gramzljivo držao za sebe ulogu velike zvijezde već je, kako je koja skladba zahtijevala, mjesto solista prepuštao violinama ili violončelu, dok je bubnjar najčešće dovodio skladbe do klimaksa i smirivao ih u neke daleke jeke. Slušanje instrumentalne glazbe na taj način cijelo je vrijeme slušatelja držalo u stanju pripravnost jer, iako se Arnaldsove kompozicije temelje na repeticijama, nimalo nije kliznuo u dosadu, već je dobio odmjerenu setlistu.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Samir Ceric Kovacevic 21 11 2019 Canon EOS 6D IMG 0981

Nakon maestralnih koncerata u Karlovcu, Čakovcu, Slavonskom Brodu i Osijeku, sinoć je u kazalištu Gavella započela trodnevna kruna Massimove turneje „Vještina Boutique“.

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

DSC 1103

Nakon petogodišnje pauze, na zagrebačku se scenu vratio Zagreb jazz festival, koji je na naše pozornice doveo nevjerojatan niz svjetskih zvijezda jazza. U Velikom pogonu Tvornice kulture nastupili su Malijci Bassekou Kouyate & Ngoni Ba – koji možda nisu jazzeri u čistunskom smislu riječi, ali koje definitivno krasi kreativna energija jazza i improvizacija kao temelj muziciranja. Uostalom, kao što je Dražen Kokanović na početku rekao, citiravši Louisa Armstronga, "Postoje dvije vrste glazbe: dobra i loša“, pa vjerojatno nikome neće smetati žanrovski otklon Zagreb jazz festivala – ni prvi, a vjerojatno ni zadnji.

Potkategorije