Izvještaji

facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

Dino Ninkovic Alban

Živimo u vremenu velikog revivala devedesetih. Tulumi s dance glazbom su se toliko raširili da su nominalno i brojčano potisnuli sveprisutne eighties partije. Smjenom čudnih retro trendova, konačno se i ta dekada izlizala, i osamdesete naprosto više nisu in. Sada su te osamdesete kao pedesete. S druge strane, devedesete su postale pravi mamac i jamac dobre zabave.

Blast to the past u zagrebačkom klubu Boogaloo, ove se subote odigrao uz pomoć onomad iznimno popularnog švedskog stomatologa porijeklom iz Nigerije. A kao predstavnica Hrvatske (jer svaka čast eurodanceu, ali naš cro-dance je bolji trash), nastupila je Ella.

Glamurozni naziv zabavice bio je 90's Mega Party, no više bilo 90's nego Mega. Što će reći ništa spektakularno od pratećeg showa; samo light, plesačice, matrica i šišaj. U devedesetima smo ionako imali ograničene resurse, pa je u skladu s tim, i ovaj party (slučajno ili namjerno) naginjao lo-fi estetici. Iako Boogaloo nije bio dupkom pun, što je na kraju bila i prednost jer se moglo fino čagat, 90's party se pokazao kao mamac za zanimljiv profil intelektualne publike kao što su odvjetnici, suci i jake snage kvizaške scene. I onda kažu da je Intelligent Dance Music za naobražene. Svašta.

Dino Ninkovic Ella

No kako je glazba najčešće radost, tako je i Ella mnogima izmamila osmijeh na lice a bokove i nogice potaknula na plesanje. Iako se njen dream team ovog puta sastojao od plesačice Tamare, za koju smo tijekom nastupa saznali da je pravnica, i Dj-a koji je vrtio matrice i nije bio zaslužan za dodatno animiranje, Ella je sasvim solidno sama iznijela teret solo nastupa. Podsjetila nas je na svoje hitove i dodatno začinila prepjevima iz istog portfelja. Sjetili smo se tako Mandi, ET-a, Emilije Kokić i Nine Badrić koje su nas pregazile, i sl. Za taj je duet Ella pozvala u pomoć svoju mlađu seku Mirelu. Dernek i pol, nema šta. I traženo je još, naravno. Čak i deset puta da je bio duži set, ekipi bi bilo premalo. Onako gledajući je i slušajući sa strane, Ella je prava snaša i cura iz naroda. Šljokice na trikou, u jednoj ruci mikrofon, a u drugoj rubac. Prava Slavonka. Malo glumi zavodnicu a malo se krevelji. I bez puno mašte se može zamisliti kako pod svjetlima disko kluba u Orahovici ili Slatini pleše i snubi tek propupalog i vječno nesigurnog Pavla Svirca.

Našli smo ritam ludi, a prije ponoći na scenu se popeo Dr. Alban i Hello Afrika je počela. Njegov se dream team sastojao od čak dvije animir-dame i puštača matrice. Doktor i sestre po pravilima službe moraju nositi kute. Mikrofoni su tu tek kao dodatni asesoar. A njegov set, unatoč dobrim namjerama, i nije bio nešto. Čak je i on sam njurgao na nedovoljan odziv publike, valjda navikao na sveopće padanje u nesvijest. Taman kad smo nekako došli na istu valnu duljinu, već je izvodio „It's my life“ po drugi put u kojeg je ubacio malo „I like to move it“, i bez doviđenja se pokupio sa scene. Mislim, mogle su bar plesačice ostati. Sve skupa set je trajao kraće od jednog školskog sata. E moj doktore, Ella se definitivno više potrudila. A da ne govorimo na čijoj su strani glasovne mogućnosti.

I kako dalje, Dj Mlaky u velikoj dvorani nastavlja svoj devedesetasti set, a Tomi Phantasma u maloj sali vrti krivu dekadu. Oš neš, opet je treš. Nisam dočekao da čujem hoće li pustiti „It's my life - to je život moj“.

Što tiče sljedećeg trash trenda, jedva čekam da se vrate retro nulte, pa da ponovo čujemo bendove kao Soma Dollara i pjevače iz Noćne More. To će tek biti Mega Party!