Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna
 

Veljaču u Laubi obilježile su dvije paralelne izložbe: „Palindrom – Slike i objekti“ Damira Sobote i „Trilogija, Pula – Grad Interval" Igora Zirojevića. U subotu, 29. 2. 2020. izložbe se zatvaraju uz nastup vrhunskih jazz glazbenika koji čine kvartet samo za ovu priliku:

Ivan Bonačić, tenor saksofon;
Filip Pavić, gitara;
Zvonimir Šestak, kontrabas;
Borko Rupena, bubnjevi.

Početak je zakazan za 20 sati, a ulaz je besplatan.

Damir Sobota majstor je geometrijske apstrakcije te jedan od najperspektivnijih umjetnika mlađe generacije. Iza sebe ima brojne uspjehe - dobitnik je nagrade za izuzetan uspjeh u 2013. godini (Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb) i nagrade HDLU-a za najboljeg mladog umjetnika 2017. godine. Njegova izložba „Palindrom: Slike i objekti“ sastoji se od jedanaest monumentalnih kolaža i devet objekata na samostalno izrađenim postamentima. Predmet vaze provlači se kroz sva Sobotina djela na ovoj izložbi, a ornamente i floralne motive koje koristi na svojim slikama zaokupljaju pažnju i neodoljivo podsjećaju na antičke tradicije horror vacui i ukrašavanja predmeta (poglavito vaza – posuđa, spremnika ulja, mirisa itd.)

Igor Zirojević, pulski fotograf, dizajner i arhitekt, svojim je petogodišnjim radom na trodijelnom ciklusu fotografija objedinio doživljaj pulske arhitekture nastale tijekom tri različita politička ustroja – promijenjenih unutar samo nekoliko desetljeća povijesti grada. U tri ciklusa: austrougarske, talijanske i jugoslavenske Pule, autor progovara o kontrastu različitih odnosa moći naspram prostora jednog grada, ali i o autentičnosti iskustava i sjećanjima njegovih stanovnika. Kao majstor fotografije prostora (2012. godine osvojio je prvu nagradu u kategoriji pejzaža na festivalu Photodays u Rovinju) i njegove interpretacije, stvara djela snažne estetske privlačnosti i atmosferičnosti, koja nastaje i zbog snimanja u sumrak, ali i velikih dimenzija fotografija koje omogućuju lakšu komunikaciju promatrača s njegovim radom.