A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #
No One Can Ever Know


Bookmark

Data

Released Veljača 2012
Format Albumi
Vrsta / Indie rock / Alternative/Indie Rock / Alternative Pop/Rock
Dodano Ponedjeljak, 21 Srpanj 2014
Žanr Pop-Rock
Length 44:44
Broj diskova 1
Edition date Veljača 2012
Država UK
Etiketa FatCat Records
Catalog Number FATLP98LTD
Edition details Produkcija: Fat Cat; Datum objave: 6.2.2012.; Snimano: The Pool, London, siječanj - ožujak 2012.
Tags The Twilight Sad Fat Cat Pop/Rock

Review

Simpatični mladi bend Zagrebu je ostao u sjećanju još od njihovog nastupa prije Mogwaia dvije i osme. Twilight Sad pripadaju mlađem naraštaju škotskih indie bendova koji izrastaju u sjeni te velike post-rock institucije. Pa premda zbog upečatljivog škotskog naglaska i nejasnih i patetičnih stihova nerijetko bliži zvuku bratskih bendova svojeg naraštaja (Glasvegas!), albume Twilight Sad uvijek je zanimljivo pratiti. Tako je debut Fourteen Autumns & Fifteen Winters (kojeg su promovirali zadnji put u Zagrebu) spojio folky stihotvorstvo i slojevitu shoegaze melodičnost na dobro usvojenim post-rock temeljima, a sljedeći (Forget the Night Ahead) se već potpuno maknuo od pedala i krenuo u mračnija i bučnija eksperimentiranja. A ovaj posljednji se sad razvio u pravo malo kraut-industrial čudo: instrumentarij gradi na analognim sintesajzerima tako da stalno podsjeća na Bauhaus i Can i Autechre... Ali ostatak priče zvuči isto, čini se da su promijenili samo tonalitet. To su nesretne pop pjesme, ili, kako se to zna reći za ove opskurnije, indie-rock pjesme. Kroz nerazumljive riječi može se razaznati tek da pjeva o djevojci i da (ključne?) stihove ponavlja po uzoru na Paul Banksa, i cijela ta depresivna vokalno-lirska razina zvuči zamorno i neuspjelo. I tako glazba kroz čitavih četrdeset i pet minuta albuma zapravo ne mijenja tonalitet, zvuči samoponavljajuće, monotono i kao pokušaj recikliranja bendova koji recikliraju kraut uzore. Zadržan je ovdje onaj prepoznatljiv njihov način razvijanja, uvijanja i dotjerivanja pjesme: postupno građenje atmosferičnog klimaksa kroz naglašenu vokalnu emotivnost. James Graham je još uvijek nesretan i očajan pa su mu pjesme i dalje ljubavno mračne atmosferične himne. Twilight Sad su tako i dalje potencijalno stadionski i radiofonični, iako forsiraju eksperimentiranja i širenja horizonata iz albuma u album. No One Can Ever Know zvuči kao album benda koji silom bježi od ponavljanja. Ukratko, premda Sadovci novim studijskim radom možda i jesu napredovali, definitivno nisu uspjeli postati bend koji ushićuje.

Danijela Kovačec

Hits 906

Posljednje predstavljeni jazz albumi

Posljednja 102

Izvještaji



Sjajan nastup Roberta Fonsece u Kerempuhu


Glenn Miller Orchestra u Lisinskom


Widowspeak u Močvari - sjajna večer indie glazbe


Glazbeni dox - od Ryuichija Sakamota do Nicka Cavea


Drito X - večer 2.


Drugi dan Rock Massacre Festa


Krcata prva večer desetog Drito festivala


Prvi dan Rock Massacre festa u grunge tonu


CHUIte i poCHUite kako su CHUI osvojili Split


ekstaza u Tvornici na promociji novoga albuma Jonathana


Brkovi potpisivali vinil u Dirty Old Shopu


Bajaga i Instruktori u Tvornici


Galerija fotografija: Ozric Tentacles i Silas & Saski


Finntroll, Metsatöll i Suotana u Vintageu


Galerija fotografija: Ljetno kino u klubu Sax!


Galerija fotografija: Gajnice vrište


Silovita nesebičnost Manntre


Jelusick u riječkom Pogonu kulture - Ima li nade za nas?


Jelusick u Tvornici kulture


Savršeno pakleno uz Savršene Marginalce u rasprodanom Vintageu