facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Veljača 2020
Format Albumi
Vrsta / Doom metal / Garage rock / Psychedelic rock / Stoner rock / Prog-rock
Dodano Petak, 20 Studeni 2020
Žanr Rock
Length 1:12:06
Broj diskova 1
Edition date Veljača 2020
Država Europa
Etiketa Vicious Circle
Catalog Number Reverb 157
Edition details objavljeno: 28.2.2020.; producirali, miksali i masterirali: Jean Fossat i Olivier Cussac; snimano: Condorcet, Toulouse
Tags Slift Olivier Cussac Jean Fossat Vicious Circle

Review

Teško je u poplavi novih glazbenih imena pronaći zlatnu ili makar srebrnu žilu koja neće biti samo površinska, jednokratno zanimljiva, te koja će onome tko dublje pročeprka zauzvrat osigurati pravo zadovoljstvo uz saznanje da se u rocku još itekako ima što kazati.

U mom osobnom popisu zanimljivih novih imena kojeg su svojim fantazijama obogatili My Baby, Kaleo, mjesta se našlo i za energičan trio mladih glazbenika koji dolaze iz Toulusea, iz djedovine galskih pijetlova. Zovu se Slift, njihovo glazbeno opredjeljenje je alkemijski lonac u kojem se ugodno i ravnopravno krčkaju garage rock, prog rock, kraut rock, space rock, punk, stoner rock sa dostatnim primjesama psihodelije. Kažu da bi njihova glazba mogla zainteresirati fanove bendova Elder, Can, Fuzz, Ash Ra Tempel (iskreno osim Eldera, ostatak su mi totalna nepoznanica).

Bend djeluje u sastavu: Remi Fossat (bas), Canek Flores (bubnjevi) i Jean Fossat (gitara). Klasičnoj postavi na ovom albumu pomoć je stigla u vidu Oliviera Clissaca na klavijaturama i Clemencea Lagiera na vokalu.

„Ummon“ je album koji kroz trajanje od 70-tak minuta ni za trenutak ne ostavlja mjesta za predah svojom svježom, nadahnutom kombinacijom trendovskih i zvukova iz prošlosti uz jednostavno dobru svirku u kojoj, obzirom na baznu formaciju ne smije biti mjesta za prosječnost, a sve to začinjeno melodičnim skalama. Obzirom na energičnost izvedbe, raskošne strukture, instrumentalnu imaginaciju sa dominantnom gitarom, očito je da iza ovih pjesama stoje momci od krvi i mesa, nema traga umjetnoj inteligenciji bez duše i srca. Nedvojbeno, Slift nisu izumili glazbeni kotač, no na njega su samouvjereno nadodali originalne fraze koje ga čine raskošnijim i koje bi se s lakoćom mogle svrstati u gitarske opuse Hendrixa i fantamazgorične priče Syd Barretta. Galaktički zvukovi sintija isprepleteni s finim, tehnički dotjeranim gitarskim začinom, učinkovitim bubjanjem i postojanim basom rezultat su izvanredne propulzije koja nikada ne zastaje u intezitetu, u gradnji nepredviđene maštovitosti i samoj finalnoj izvedbi. Jean Fossat nije izumio gitarske distorzije, niti wah-wah pedale, pametnim korištenjem istih uz svesrdnu i učinkovitu pomoć ostatka benda stvorena su vlastita „čudovišta“ smještena u njihovom osebujnom glazbenom izrazu kojem apsolutno treba posvetiti vremena i pažnje, bez obzira voljeli vi takvu glazbu ili ne.

Njihova zbirka kontroverznih glazbenih stilova rezultirala je slojevitim, rekao bih, rijetko zanimljivim i nadasve kolokvijalnim, skoro uličnim zvukom koji uvjetuje opetovano slušanje ovog albuma od korica do korica.

Ovaj zanimljivi trojac ne treba se bojati primarnih strahova, kao ni straha da njihova glazbe neće biti prepoznata i adekvatno nagrađena. U prilog tome ide činjenica da su zbog epidemioloških razloga odgodili svoju europske turneju, što dokazuje da nisu neki anonimci.

Đorđe Škarica

Hits 83

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42