A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Rise | 1:41 | ||||
2 | Weary | 3:14 | ||||
3 | Interlude: The Glory Is In You | 0:17 | ||||
4 | Cranes In The Sky | 4:10 | ||||
5 | Interlude: Dad Was Mad | 0:46 | ||||
6 | Mad | 3:55 | ||||
7 | Don't You Wait | 4:05 | ||||
8 | Interlude: Tina Taught Me | 1:14 | ||||
9 | Don't Touch My Hair | 4:17 | ||||
10 | Interlude: This Moment | 0:49 | ||||
11 | Where Do We Go | 4:24 | ||||
12 | Interlude: For Us By Us | 0:52 | ||||
13 | F.U.B.U. | 5:13 | ||||
14 | Borderline (An Ode To Self Care) | 3:02 | ||||
15 | Interlude: I Got So Much Magic, You Can Have It | 0:26 | ||||
16 | Junie | 3:06 | ||||
17 | Interlude: No Limits | 0:39 | ||||
18 | Don't Wish Me Well | 4:15 | ||||
19 | Interlude: Pedestals | 0:57 | ||||
20 | Scales | 3:39 | ||||
21 | Closing: The Chosen Ones | 0:42 |
Ovo je treći studijski album koji je izbacila Solange, ali je prvi album ove vrste, a mogli bismo reći i općenito rijetkost svoje vrste u današnje vrijeme. Glazbenica, čija je sestra mega popularna Beyonce, sa svoja prva dva albuma predstavila nam se u R'N'B vodama, a ovoga puta na svijet je donijela nešto što se jedino može opisati kao glazbeni dnevnik.
A Seat At The Table je upravo to, on je osobni dnevnik odrastanja i životnog iskustva autorice, ali i svih njenih predaka te svih Afroamerikanaca. Glazba ima funkciju podloge za ono što je ispričala svijetu i izrazila uz pomoć nje, no to ne umanjuje njezine kvalitete. Piano, slojeviti i raznovrsni vokali autorice i mnogih suradnika (Lil Wayne, The Dream, Q-Tip, Kelly Rowland…), pune i sanjive melodije, udarci bubnjeva, čembalo, sve to u maniri jazza, funka, soula, neo-soula i r'n'b-a.
Album je koncipiran kao 12 pjesama između kojih se nalazi 9 međuigara u kojima možemo čuti i priče njene majke Tine i oca Mathewa o iskustvima koja su proživjeli kao Afroamerikanci. Čitav album, zapravo, je harmonična priča o crnačkoj povijesti, priča o ženama i njihovoj ulozi, potlačenosti u društvu. Potaknut je i nedavnim događajima u SAD-u gdje smo svjedočili policijskoj brutalnosti i ubijanju i premlaćivanju crnaca.
Solange je čitavu ovu priču opjevala toliko spokojnim, a opet snažnim glasom koji varira od sanjivog sve do zaigranog. U njenoj pjesmi osjeća se svaka emocija koju je željela izraziti; ljutnja u pjesmi Mad, čežnja u pjesmi Weary, ponos u Don't Touch My Hair, izdizanje iznad svih muka kroz F.U.B.U. Spomenuta Don't Touch My Hair najbolje opisuje odnos prema ženama i njihov stav koji uzvraćaju dok F.U.B.U. objašnjava svima koliko tko vrijedi i koliko je ponosan na ono što je stvorio bez obzira na to kako se drugi prema njima odnose - „For Us By Us“. Zanimljivo je i to da u međuigrama glazbena pozadina na momente djeluje toliko zaigrano i veselo, kao da želi ironijom pokazati da odbija biti potisnuta, odbija nakon svega biti na dnu i prenosi pozitivu i lakoću na ružne priče koje recitiraju njeni govornici.
Ovaj bismo album mogli svrstati uz bok Lemonade, ANTI i Joanne kao još jedan u nizu kojim Solange pokušava pronaći svoj pravi glas i svoje glazbeno ja kroz nježan zvuk koji prenosi jako snažnu poruku.
Karla Dobranić
« Sol-Angel and the Hadley St. Dreams | Solange Albumi Kronologija |