facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Studeni 2011
Format Albumi
Vrsta Pop / Dance-Pop / Contemporary R&B
Dodano Petak, 02 Prosinac 2011
Žanr R&B
Length 37:26
Broj diskova 1
Edition date Studeni 2011
Država Europe
Etiketa SRP Records
Catalog Number 602527878409
Edition details Datum objave: 18.11.2011. Izvršni producenti: Tim Blacksmith, Danny D., Robyn Rihanna Fenty, Roc Ntion, Evan Rogers i Carl Sturken.Snimano:2011.-Los Angeles, Paris, Oslo, London, New York, Birmingham. Copenhagen, Amsterda, Frankfurt, Linz i Stockholm
Tags

Review

Budimo realni. Rihanna je vjerojatno najveća pop zvijezda današnjice. Djevojka niže kvalitetne i superuspješne hitove bez forsiranja kakvo vidite kod Lady GaGe, prelijepa je, albume prodaje u ogromnim tiražama, a uz sve to, radi dobru i kvalitetnu glazbu. Otkad je njen četvrti album, Rated R, napravio prekretnicu u zvuku, afirmirao je u glazbenom svijetu, a sam postao jedan od najboljih albuma 2009., Rihanna je na usponu. Album LOUD, koji je uslijedio godinu dana poslije, ujedinio je sve Rihannine elemente, otvorio granice prema novom zvuku, iznjedrio šest uspješnih singlova. i taman kad mu je popularnost počela opadati, godinu dana nakon izlaska, Rihanna je objavila singl s novog albuma, a to je, u produkciji Calvina Harrisa, predivna klupska balada We Found Love. Rihannin jedanaesti no.1 u Americi zapečaćen je ovim hitom, a njen šesti studijski album (u šest godina na sceni!), Talk That Talk, ovih je dana izašao u cijelom svijetu. I što nam donosi?

Nakon LOUDa, Rihanni su otvoreni novi glazbeni putovi. Kad smo čuli We Found Love, vjerovali smo da će ih i slijediti, da će proširiti svoj zvuk. Međutim, Talk That Talk ne donosi gotovo nikakav pomak od njenog klasičnog zvuka. We Found Love i Where Have You Been ipak zagrizaju u neki teritorij koji prije nije posjetila - ovo su noviteti njene diskografije na ovom albumu. Sve ostalo je, manje-više, isprobano.

Imate, tako, Roc Me Out, urbaniju verziju Rude Boya. Dakako, ni upola dobru. Zatim je tu Drunk On Love, pokušaj pravljenja indie balade (temelj joj je sample Intro pjesme The Xx-a) koji rezultira nekom drugorazrednom verzijom pjesme Te Amo. Farewell zvuči kao spoj The Last Songa i Fire Bomba s Rated R albuma. I nije to ništa toliko loše, ali opet. imate osjećaj kao da ste svaku pjesmu već čuli, a kao da je ovo zapravo neka kompilacija demo snimki za one superiorne pjesme koje su prije izašle.

Zatim, album zvuči izgubljen u vlastitom konceptu, ako ga uopće ima. U jednom trenutku, čut ćete Rihannu kako se, doslovno citiram, "želi samo jebati", dok u idućoj diže ljudsku potrebu za ljubavlju na razinu univerzalne himne u stilu Marvina Gayea. Album zvuči kao da je nastao u vrlo malo vremena, i to ili iz dosade, ili zato što je na LOUDu nakon Cheersa ponestalo potencijalnih hitova. Pjesme jednostavno nisu dovoljno razrađene, kompleksne, sve su kao sklepane u pet minuta.

A opet, ništa nije toliko loše. Ima toliko odličnih pjesama. Uvodna You Da One, koja kombinira dubstep elemente s island-zvukom na What's My Name, naslovna Talk That Talk, Farewell i We All Want Love, Drunk On Love, Cockiness... No. to jednostavno nije to. Rihanna može puno bolje.

Na Talk That Talku nema ni upola potencijalnih singlova kao na LOUDu, tako da vjerujem da će ova era trajati daleko kraće. I trebala bi. Za koju godinu, na ovaj ćemo album gledati kao na jedan od manje bitnih dijelova Rihannine karijere.

No i dalje, ne treba osporavati Rihannin potencijal kao izvođača. Ona toliko toga može, a od nove generacije pop zvijezda, najbliže je došla nekom statusu kakav ima Madonna. Jedino se ovaj put nije trudila toliko da ispuni cijeli taj potencijal. To je to.

Mislav Živković

Hits 643
Loud « Loud Rihanna Albumi Kronologija Unapologetic » Unapologetic

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42