facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Studeni 1996
Format Albumi
Vrsta Pop / Classic
Dodano Subota, 29 Siječanj 2011
Žanr Pop
Broj diskova 1
Edition date Studeni 1996
Država SAD
Etiketa Warner Bros
Edition details Producenti:Nigel Wright, Alan Parker, Andrew Lloyd Webber i David Caddick; Datum izlaska: 25. 10. 1996
Tags

Review

Madonna je oduvijek imala čeličnu volju i rijetko tko joj se usudio reći 'ne', a iako se slučajno usudio kasnije je vidio koliko je pogriješio. No posebna vrsta čelika je morala biti u volji, upornosti i želji da se dobije uloga u Eviti. Svi si bili protiv, i oni koji su bili odgovorni za odabir glumaca, a bome i cijela Argentina jer je nemoguće da njihovu nacionalnu ikonu predstavlja žena koja je u devedesetima više bila gola nego obučena. No, Madonna je ulogu na kraju dobila i odglumila i otpjevala ju izvrsno. Tko je tu skoro pogriješio?

Ovaj soundtrack ipak nije zanimljiv kao ostala Madonnina djela. Film je ipak previše pojeo glazbu i ostalo je tek nekoliko dobrih pjesama, tek nekoliko interesantnih dijelova i fascinantno uznapredovao Madonnin glas.

Velika je stvar kad najveća pjevačica današnjice ne zna pjevati. Još je veća stvar kad se potrudi i pokaže da joj pjevanje ipak ide. Madonna bez problema šiba po visokim i dubokim tonovima, vokal joj je izražajan i dramatičan, a to je nešto što ipak beskonačno peglanje producenata ne može postići.

Začuđujuće je koliko osjećajna u svojoj intepretaciji može biti. Od žene koja više djeluje kao hladan stroj za pravljenje novca i žderačica muškaraca se tako nešto sigurno ne očekuje. No ipak, na plačno pjevanje u Eva's Final Broadcast je teško ne reagirati plačem. Lament svojim puknutim visokim tonovima para srce čak i onima koji ga nemaju.

Madonna

Posebno dobri su singlovi. You Must Love Me je jednostavno i melodična, prava filmska pjesma koja zaslužuje sve komade zlata koja je osvojila. Don't Cry For Me Argentina je možda doživio neke vokalno bolje intepretacije, no Madonna je ipak to približila običnom, nekazališnom puku, dodajući određen popularniji prizvuk koji nije narušio veličanstvenost pjesme.

Ostatak albuma je ipak više nezanimljiv nego išta drugo. Svi ti instrumenti, pa i primjese rocka pozivaju da se Evita pogleda, ali ne i da se iste te pjesme ponovno poslušaju. Sve strši dramatičnošću, pokretom, no bez vizualizacije svega zvuči okrhnuto, da ne kažem sakato. Razbacivanje orkestracijama sam film odvodi u nebeske visine, no samo po sebi ne znači baš ništa.

Najveći problem mnogih soundtracka, nesamostalnost, je nažalost zahvatio i Evitu. Neke stvari jesu prilagođene samo slušatelju, no neke bez slike ipak ne mogu. Madonna je izvrsna, Antonio Banderas je solidan, i to je to. Samo to.


Ivan Glazer

Hits 1300
Bedtime Stories « Bedtime Stories Madonna Albumi Kronologija Ray of Light » Ray of Light

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42