A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Stolen Yellow | 7:59 | ||||
2 | Anthropology | 8:51 | ||||
3 | Nach Wien 224 | 8:44 | ||||
4 | What If Ellington Didn't Take the 'a' Train? | 8:06 | ||||
5 | Spain | 10:30 |
Nakon što je skladao i pisao aranžmane za mnogobrojne orkestre i big bandove, te predstave suvremenog plesa, kazalište, filmove i mjuzikle, korejski glazbenik Jungsu Choi odlučio je utemeljiti vlastiti jazz orkestar. Nekoliko je godinama djelovao s Jungsu Choi New Jazz Orchestrom, sa sjedištem u Londonu, a prošle je godine pokrenuo Jungsu Choi Tiny Orkester, zapravo smanjeni big band s violončelistom u postavi i povremenim intervencijama vokaliza. Kreativnim zamislima i strašću prema eksperimentiranju zarazio se još tijekom studija jazza, filmske i elektro-akustičke glazbe u Beču i Londonu, a poslije je sam nastavio istraživati cjelokupnu tradiciju jazza, od ranog swinga do suvremenih stremljena avangardnih glazbenika na današnjoj sceni. Jungsu Choi Tiny Orkester čini dvanaestero vrhunskih korejskih glazbenika mlađeg naraštaja, od reda sjajnih solista, koji su posvećeni učenju i upijanju cjelokupnog glazbenog naslijeđa. Već prvi solo na alt saksofonu neodoljivo podsjeća na luđačke istupe Marshalla Allena kao člana Sun Ra Arkestra, a orkestar eruptivno izbacuje užarenu glazbu iz grotla jazz vulkana. No, u nastavku pokazuju da se njihova glazba zasniva na puno širim pogledima. To jest jazz, ali u duhu današnjeg trenutka, zasnovan na zdravoj tradiciji, ali ekstravagantan, kreativan, energičan, dinamičan, pun sjajnih zamisli. U tom smislu Jungsu Choi razotkriva svoje glazbene stavove i u izboru skladbi. Naime, osim vlastitih skladbi u kojima se predstavio maštovitim autorom čija kreativna iskra frca iz svakog chorusa, odlučio je na vlastiti način protumačiti neka od značajnih djela iz raznih razdoblja razvoja jazza, poigrati se njima, učiniti ih svojima, a ipak ne dozvoliti da se izgubi njihov izvorni šarm. Svoje viđenje standarda “Take the A Train” Dukea Ellingtona nazvao je “What If Ellington Didn't Take the A Train”, postavljajući “važno filozofsko pitanje” jazz glazbe. Njegovi aranžmani za ostala dva standarda: “Anthropology” Charliea Parkera” i “Spain” Chicka Coreae, također na uzbudljiv i provokativan način propituju postulate jazz glazbe. Svježe, razigrano, neobuzdano, uvjerljivo!
Davor Hrvoj