Length 43:48
Edition date Veljača 2016
Etiketa Samostalno
Catalog Number -
Edition details objavljeno: 1.2.2016.; snimano: prosinac 2014. - ES Studio
Tags David Wise

Poput mnogih mladih glazbenika saksofonist David Wise, koji je diplomirao saksofon te umjetnost iz područja afroameričkih studija i glazbene baštine, učenik slavnog Garyja Bartza, nije mogao odoljeti iskušenju da u prvom diskografskom predstavljanju javnosti pokaže sve što je do sad naučio, koliko je u svojim pručavanjima otišao u širinu, koji su sve njegovi glazbeni afiniteti. Evidentno je da je savladao tradiciju, da u bluesu pliva kao riba u vodi, da je vješt u izvedbama balada, ali i bržih tempa, da mu je blizak hard bop, ali i jazz rock i smooth jazz, da je apsolvirao Georgea Bensona, ali i Davida Sanborna i Michaela Breckera. U svoj toj šarolikosti prisutni su i utjecaji glazbenika s kojima je svirao, među ostalima Nicholasa Paytona, Claudia Roditija, Rogera Kellawaya i Lannyja Morgana. Mogao si je uzeti vremena i postepeno snimiti nekoliko tematskih albuma, ali mladalačka nestrpljivost je bila jača od racija. Predstavio je i svoje skladateljsko umijeće. Naime, autor je večine skladbi na albumu. Uz sedam vlastitih izvodi tek jedan standard, “Here's That Rainy Day” i jedan traditional, “Kol Nidre”, zasnovan na aramejskoj duhovnoj žalopojki koju je obradio za solo izvedbu na bariton saksofonu. Wise, koji je u tim izvedbama svirao tenor ili bariton saksofon i u dvije izvedbe pjeva, CD je snimio uz gitarista Brucea Formana, basista Alexa Franka i bubnjara Jakea Reeda. Zbog posebnosti svake skladbe sastav je po potrebi proširivao gostima, u jednoj čak do formacije tenteta. Među ostalima u pojedinim su se izvedbama triju pridruživali pjevači Jason Joseph i Laura Mace, gitarist Josh Smith, alt saksofonist Glenn Morrissette, tenor saksofonist R.W. Enoch, klavijaturistica Amy K. Bormet, trubač Mitchell Cooper i violončelist Mikala Schmitz.

Hits 394