Dodano Petak, 14 Srpanj 2017
Edition date Srpanj 2017
Etiketa Dancing Bear
Edition details objavljeno: 14.7.2017.; produkcija: My Buddy Moose, Matej Zec, Matthew Emmerson Brown
Tags Dancing Bear Matej Zec My Buddy Moose Matthew Emmerson Brown

Željni dobrog rocka? Dobrog, klasičnog rocka s domaćim potpisom? Onda je novi album "IV" My Buddy Moosea pravi odabir za vas.

Bazirani na old school rocku u svoje stvaralaštvo unose i duh modernog doba, rock bendova s početka novog milenija. Sirovost zvuka rezultat je pristupa snimanja uživo, što daje posebnu draž cijeloj priči. Prljavi tonovi prožimaju album i ukrašavaju fantastične gitarske solaže koje oduševljavaju jednostavnošću koja pak proizvodi onaj pozitivan unutarnji nemir s kakvim se danas slušatelj rijetko ima priliku susresti. Album je kao cjelina lagan za slušanje i sjeda na prvu, uz postupno otkrivanja nekih novih detalja pri svakom novom preslušavanje.

Singl "Terrible place" izuzetno je radiofoničan i pozitivan, savršen za sparne ljetne večeri. Ono što je najvažnije jest da bi mogao jako dobro funkcionirati i uživo pred većim publikama. Nakon velikog naglaska na gitarama, bend je ubacio pjesmu "Death Row" u kojoj usna harmonika uz iskren pristup tematici neodoljivo podsjeća na legendarne Stonese. Slatka i tužna ljubavna priča koja se u njoj krije djeluje izuzetno simpatično. "After The Feeling Has Gone" krije elemente progresive koji na samom kraju energetski eksplodiraju i ponovno smire situaciju u "Differences" da bi ritam ponovno zaigrao u "Waiting" u kojoj gostuje Ivana Smolović.

Ovo je još jedan u nizu albuma koji dokazuje koliko je domaća glazbena scena jaka i kvalitetna. Bend kao što je My Buddy Moose zaslužuje puno više pažnje publike, a ako poslušate aktualni album "IV" bit će vam odmah jasno zašto. Za sve koji vole Queens of The Stone Age, Pearl Jam, Rolling Stones, The Stoogese, ali i za sve ostale koji dobar vole sirovi rock. Koje zatvaranje albuma uz "Second Best"! I "Black Cloud" za sam kraj.

Maja Trstenjak

Hits 321
Shine! Shine! Shine! « Shine! Shine! Shine! My Buddy Moose Albumi Kronologija