Length 49:27
Edition date Listopad 2016
Etiketa Dallas Records
Catalog Number CD DALLAS 834
Edition details objavljeno: 28.10.2016.; miks i master: Primož Grašić; snimano: 26. i 27.6.2016. GRP Studio d.o.o., Škofja Loka, Slovenija
Tags Dallas Records Bruno Mičetić Trio Primož Grašić

Uvaženi kolega Davor Hrvoj o novom studijskom albumu Bruno Mičetić Trija, "Beauty Of Your Soul", kaže: "Nježan, fluidan, prozračan, produhovljen – osjeća se." Poznavajući rad Brune Mičetića bio sam siguran da je to upravo na tom tragu.

A "Beauty Of Your Soul" Bruno Mičetić Trio & Guests u izdanju Dallas Records nude jazz sladokuscima, kao i svim poklonicima dobre glazbe.

Osobno, već po drugi put pišem o glazbi koju isporučuje ovaj riječki glazbenik a to i nije neko čudo, jer volim povremeno malo odahnuti od bluesa i potražiti način da svoje baterije napunim i nečim drugim. "Beauty Of Your Soul" idealno je mjesto gdje se to može učiniti jer svojom atmosferom i neprikosnovenom slušljivošću daje i nudi slušatelju razne opcije percepcije doista izvrsne jazz svirke. Uz Brunu i njegov trio i goste, svi koji vole nadahnuti i pristupačan jazz doslovno će uživati.

Album je sniman u Sloveniji u GRO Studio u Škofja Loka uz svesrdnu pomoć, produkciju, miks i mastering Bruninog dugogodišnjeg prijatelja Primoža Grašića, kojem je uostalom i posvećena jedna skladba na albumu ("Blues for P.G."). Eminentni jazz glazbenici poput Gorana Rukavine, Joea Kaplowitza, Dade Marinković, Gojka Tomljanovića i Vojkana Jocića, teško da će propustiti snimiti odličan album. A cijeli "Beauty Of Your Soul" prošao je kroz spretne i znalačke ruke producenta Primoža Grašića.

Ovaj drugi studijski album Brune Mičetića značajno je drukčiji od prethodnog, "Phantom's Whisper". Naime, Bruno sada ide dalje s doista rezolutnim smjernicama ka nepobitnoj izvrsnosti. Očituje se izuzetna sklonost tradicionalnoj formi, to je zrela, unisona međuigra različitih instrumenata, glazbenika, kojima samo treba jedan mig i oni kreću i daju sve od sebe. Zaista, za mene osobno vrlo impresivno glazbeno iskustvo!

Album "Beauty Of Your Soul" vrlo je zanimljivo i atraktivno putovanje kroz osam destinacija. Na svakoj ćete doživjeti i dobiti nešto drugo, jazz, balade, blues, swing, funk, latino ugođaj u, primjerice, otvarajućoj "Luna Ilena de Samba". Nisam preveliki znalac u ovom području, ali jednostavno volim poslušati ovakav jazz album, osobito kada na njemu svira ovakva ekipa. Naslovna tema nekako mi je posebno sjela, najvjerojatnije zbog svog ugođaja, te razvidne vučne, polagane i narastajuće forme.

"Beauty Of Your Soul" impresivna je pjesmarica gdje će vas pojedine skladbe razveseliti, neke vas natjerati na ples, a ostatak učiniti vaše biće bogatije za još jedno izvrsno glazbeno ostvarenje jazz glazbenika. Ti i takvi glazbenici nisu opterećeni od kuda dolaze, već im je bitno da osjećaju to što prezentiraju.

Apsolutna preporuka, osobito onima koji su tek krenuli u otkrivanje i spoznaju što je to jazz. I stoga bi skladba "Blues for P.G.", primjerice, bila istinska abeceda. Za one druge jazz znalce, što napisati osim: uvalite se u ugodnu fotelju, uzmite neko osvježenje ili topli napitak u ruke, neka bude topla soba i sjajna glazbena priča kreće i tako gotovo punih pedeset minuta. Nakon razigranog swinga bonus-skladbe "That's What It Is", što vam je činiti osim potražiti tipku 'replay – repeat' i krenuti ispočetka.?

Mladen Lončar – Mike

Hits 630
Phantom's Whisper « Phantom's Whisper Bruno Mičetić Trio Albumi Kronologija