Length 53:34
Edition date Veljača 2017
Etiketa Tuscarora Records
Catalog Number 17001
Edition details objavljeno: 1.2.2017.; produkcija: Joseph Daley; snimano: MSR Studios, New York, NY
Tags Joseph Daley Howard Johnson and Gravity Tuscarora Records

Kao što je Slide Hampton nekad vodio ansambl World of Trombones, u kojem je okupljao vodeće jazz tromboniste, tako Howard Johnson danas vodi ansambl Gravity u kojem sviraju vodeći tubisti. Uspio ih je okupiti upravo bog svoje reputacije u svijetu jazza, posebice među tubistima. Uz njega to su Velvet Brown, Earl McIntrye, Dave Bargeron, Joseph Daley i Bob Stewart. Podržava ih ritam sekcija koju čine pijanist Carlton Holmes, kontrabasistica Melissa Slocum i bubnjar Buddy Williams, a u nekim im se izvedbama pridružuju tubist Joe Exley i pjevači Nedra Johnson, C.J. Wright, Butch Watson i Mem Nahadr. Uz tubu Johnson svira bariton saksofon i zviždaljku te je priredio sve aranžmane. Osim njegovih i skladbi članova sastava izvode djela poznatih glazbenika, među ostalima “Fly With the Wind” i “High Priest” uglednog pijanista McCoya Tynera. Ovim albumom razuvjerili su sve koji pri pomisli na tubu u jazzu vide ograničenja u mogućnostima sviranja melodija i improvizacija. No, nisu aranžmani ono što je Johnson uspio ponuditi kao najvažniji poticaj za glazbenike - to je prije svega strast, vatrenost, zanos muziciranja. Naime, radi se o strahovitoj jazz paljevini koja zadire u cjelokupnu tradikciju, od bluesa do suvremenog jazza, pri čemu svi članovi ravnopravno sudjeluju u provedbama aranžmana, ali također daju kretivan doprinos u solima. Doista ih je uspio nadahnuti, kao što je tijekom svoje karijere nadahnjivao velike autore i izvođače, primjerice Charlesa Mingusa, Gila Evansa, Carlu Bley i Georgea Grunza. Ovim albumom kao da je želio reći da je došao red i na njega, da on kao vođa sastava može stvarati vrijedna djela.

Hits 411