Length 52:18
Edition date Svibanj 2016
Etiketa Outline
Catalog Number OTL142
Edition details objavljeno: 13.5.2016.; produkcija: Jane Ira Bloom i Jim Anderson; snimano: Avatar Studios, Studio B, NYC, 16. i 17. 7. 2015.
Tags Jane Ira Bloom Outline Jim Anderson

Sopran saksofonistica i skladateljica Jane Ira Bloom snimila je šesnaesti album kao voditeljica benda. Iako kao suradnike za snimanje svojih albuma može dobiti najveća imena jazza - kao članovi njezina sastava svirali su ugledni jazzisti, među ostalima Charlie Haden, Kenny Wheeler, Cameron Brown, Kenny Werner i Fred Hersch - ona voli snimati s dugogodišnjim suradnicima, onima s kojima se osjeća opušteno, uz koje ne mora razmišljati, s kojima se može prepustiti glazbi trenutka. Naime, to su neke od najvažnijih pretpostavki na kojima počivaju njezine izvedbe. Uz glazbenike s kojima se zna u dušu, ne manje vrijednih od spomenutih, kontrabasista Marka Heliasa i bubnjara Bobbyja Previtea, djeluje upravo na taj način, s puno spontanosti i interakcija, a rezultat je uvijek svježa i uvjerljiva glazba. Izvedbe su maštovite, s puno dijaloga, lijepih melodija i raznolikih ritmova i zvukova. Glazba se neprestano kotrlja, juri naprijed, bez ponavljanja, vraćanja na već odsvirano, a ideje naviru u beskonačnu bujicu kreativnosti. Pritom nije važno u kojem se stilskom okružju nalaze; oni gotovo neprijetno izmjenjuju žanrove razmišljajući samo o univerzalnoj glazbi. Povjerenje koje vlada među njima toliko je veliko da je s njima odlučila ostvariti svoj prvi album u trio formaciji. Zato im je dozvolila da aktivno sudjeluju u razvijanju i preoblikovanju njezinih djela. Naime ona je autorica dvanaest skladbi uvrštenih na ovo izdanje, a tek je za finale odabrala standard “Somewhere” Leonarda Bernsteina i Stephena Sondheima koji je odsvirala solo. Sopran saksofon solo - rijetkost, ali njezina se izvedba doima nezemaljskom, poput jazz bogoslužja, obraćanja uzvišenoj sili, kao da iz njezina glazbala izlaze zvukovi koji pripadaju univezumu. Zvuk njezina soprana je fascinantan, a pristup je dojmljiv, kao da ideje neprestano naviru i ne može dočekati priliku da ih sve izbaci na vidjelo. Kad će nastavak?!

Hits 534
Sixteen Sunsets « Sixteen Sunsets Jane Ira Bloom Albumi Kronologija