A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Safari Disco Club | 3:35 | ||||
2 | Que Veux-Tu | 3:53 | ||||
3 | C'est Pas Une Vie | 3:34 | ||||
4 | Comme Un Enfant | 4:14 | ||||
5 | Chimie Physique | 3:54 | ||||
6 | La Musique | 3:39 | ||||
7 | Mon Pays | 4:32 | ||||
8 | J'ai Bu | 3:07 | ||||
9 | Le Grand Saut | 3:58 | ||||
10 | Unillusion | 3:50 | ||||
11 | S'eteint Le Soleil | 4:12 |
Safari Disco Club je solidan album, no nije ništa novo u odnosu na već davni debi. Ovaj album u krajnjoj liniji jest više pop, ali ne toliko da bi mogao biti proglašen zaokretom u zvuku. Očekivani uspjeh bi zbog toga mogao izostati, iako se radi o jedanaest solidno odrađenih pamtljivih melodija.
Drugi problem je uloga benda u cijeloj toj priči. Yelle je vokalom očita, no gdje su GrandMarnier i Tepr? Uloga koja im je ovdje pridana je tek stiskanje gumba za određene efekte na i oko Yellinog glasa. Kad se tome još pri doda i girl power filozofija cijele priče, Yelle postaje one woman band.
Ti efekti kojima se Yelle (ovaj put kao bend) tako rado bave najčešće zasjenjuju cijelu pjesmu i Julien (Yelle kao osoba se tako zapravo zove) dječji glas. Računalne majstorije su dobro reproduciranje naučenog iz osnova synthpopa i kibernetizacije glazbe iz informatičke revolucije devedesetih uz miješanje atmosfere osunčanosti i pozitivnosti, no kao takve dosta često postižu suprotan efekt i usisavaju pjesme, a u krajnjoj liniji i cijeli bend. Tu se gubi Yellina osobnost, karakteristika koja je u današnjoj pop glazbi i bitnija od pop glazbe same.
Ono što bi Yelle od masovnog zaborava moglo spasiti je Katy Perry koja ih je angažirala kao predgrupu na svojoj California Dreams turneji. Prilika je to da ih vide milijuni i da povuku barem dio dio globalnog Katynog auditorija. To će biti kompromis u kvaliteti, no nešto se učiniti mora jer Yelle još uvijek ne zaslužuju da propadnu.
Ivan Glazer