A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | !!! | Warsaw | 2:27 | |||
2 | !!! | Give Out | 4:19 | |||
3 | !!! | Serpents | 3:02 | |||
4 | !!! | Kevin's | 4:02 | |||
5 | !!! | Leonard | 3:48 | |||
6 | !!! | In Line | 4:44 | |||
7 | !!! | All I Can | 4:54 | |||
8 | !!! | We Are Fine | 3:49 | |||
9 | !!! | Magic Chords | 3:56 | |||
10 | !!! | Ask | 3:21 | |||
11 | !!! | I'm Wrong | 3:55 | |||
12 | !!! | Joke Or A Lie | 4:02 |
Prepoznatljiva po karakterističnom glasu koji, praćen (najčešće) samo akustičnom gitarom, zvuči nekako „usamljeno“, američka je indie rock/folk kantautorica Sharon Van Etten trećim studijskim albumom Tramp lagano iskoračila iz te svoje poznate zone. Doduše, tekstovi u kojima otvoreno progovara o propaloj, bolnoj ljubavi i unutarnjim strahovima i dalje su tu, samo što su ovdje „upakirani“ u instrumentalno bogatiji aranžman, posebno u odnosu na prvijenac Because I Was In Love iz 2009.
Tu je ugodnu (mada ne drastičnu) promjenu najavio prvi singl - „Serpents“, koji predstavlja nešto „rokerskiju“ varijantu Van Etten, a slično funkcioniraju i uvodna „Warsaw“ te, nešto manje, „All I Can“. Razna se vokalno/instrumentalna pojačanja osjete i na ostatku albuma, a pružili su ih, među ostalima, Zach Boldon (iz benda Beirut), Jenn Wasner (Wye Oak) te braća Dessner (National), od kojih joj je jedan (Aaron) album i producirao. To opet ne znači da je Van Etten izgubila autonomiju; Tramp je i dalje njezin. Bez obzira na promjene i na suradnje, on svejedno obiluje poznatim minimalizmom te osjećajima usamljenosti, tjeskobe, boli i tuge, što je karakteristično za njezin rad. Ovdje je tu atmosferu najviše dočarala pjesmama „Kevin's“ te završnom „Joke or a Lie“ koja je, u tome smislu, prava točka na "i".
Tramp je, sve u svemu, dobro zaokružena cjelina koju se isplati poslušati. Ima tu i nešto nove, mrvicu pristupačnije Van Etten, ali i puno one stare koja, primjerice, vrlo dobro piše. To se posebno vidi u folkom nadahnutoj i (samo)ironičnoj „Leonard“ te barem još u „Ask“ i „Give Out“. A najvažnije, Van Etten dobro i pjeva, što pokazuje stalno, a u slučaju Trampa najviše (ponovno) u „Leonard“ te u pjesmi „Magic Chords“ koja je (uz „Serpents“) ujedno i vrhunac albuma.
Tina Barbarić
Sharon Van Etten Albumi Kronologija | Are We There » |