Ulazak u svijet 29. Muzičkog biennala Zagreb bio je uzbudljiv, nov i bajkovit. Glazbeno-scenska uprizorenja suvremenog čitanja drevnih priča bila su mamac za mlade znatiželjnike, ali i poziv odraslima, spremnima za iznenađenja, na upoznavanje nekih novih-starih bajkovitih svjetova.
Sjajnu umjetničku kombinaciju, suradnju mlade, ali umjetnički izražajne skladateljice Sare Glojnarić i redatelja Renea Medvešeka, u Zagrebačkom kazalištu lutaka pratio je ansambl koji čine sjajni glazbenici okupljeni iz različitih glazbeničkih konstelacija, uz rezidencijalni lutkarski ansambl.
Priliku da praizvedbom svoje opere svečano otvori ovogodišnji Biennale izvrsnom petominutnom operom na proteklom 5 Minute Opera Competition zavrijedila je skladateljica Martyna Kosecka. Mlada poljska skladateljica i dirigentica s iranskom adresom, za operu Klothó inspirirala se bajkama, legendama i basnama. Pustolovina skladanja velike forme, pisanja libreta na stranome jeziku te rada s velikim brojem umjetnika i suradnika na čak dvije lokacije, svoj vrhunac imala je na sinoćnjom praizvedbi u Zagrebačkom gradskom kazalištu Komedija nakon koje slijede izvedbe u HNK-u Ivana pl. Zajca u Rijeci.
Istaknuti talijanski skladatelj Fausto Romitelli u svom posljednjem djelu, An Index of Metals, rabio je niz različitih medija kako bi dobio neočekivan i moćan zvučni spoj, a za sobom je ostavio glazbeno i vizualno impresivno djelo. Riječ je o nadahnutom spoju kazališnih, instrumentalnih i elektroničkih elemenata koji iziskuje potpuno uranjanje i glazbenika i tehničkih suradnika. Za biennalsku izvedbu Romitellijeva Indexa, predvodnici hrvatske suvremeno-glazbene scene, članovi Cantus Ansambla, osnovanog upravo u sklopu MBZ-a prije 15 godina, nastupili su pod ravnanjem gostujućeg dirigenta Adriana Martinollija, u srcu grada, Zagrebačkom kazalištu mladih.