Length 36:49
Edition date Ožujak 2014
Država US
Etiketa Republic Records
Catalog Number B0020221-02
Edition details Datum objave: 25.3.2014.; izvršni producenti: Chioke

Opet sam se uhvatio jednog debitanta. Opet, najiskrenije, ne znam što da kažem. Da li da budem dosljedan do kraja i napišem da je, uz par dobrih stvari, cjelokupan album srednja žalost ili da ipak malo popustim s obzirom da je ipak riječ o albumu prvijencu?

Dakle Dominic Wynn Woods aka. Sage The Gemini je osoba koja ima potencijala unijeti ponešto novo u današnji svijet hip-hopa, na albumu postoji par naznaka k tome, no album sam po sebi nije nešto revolucionarno niti je osvježenje kakvo sam očekivao preslušavajući njegov prošlogodišnji EP. Upravo s prizvukom tog prošlogodišnjeg EP-a krenuo sam preslušavati Remember Me. Istoimena prva stvar na albumu je obećavala. F*** the cool crowd, b***h, I'm a nerd, this is not high school, cool crowd is absurd, poslije ovakvih stihova, zaista sam pomislio da će album biti nešto što utire novu stazu, no na žalost nije tako. Dovoljno se strpiti samo koju minutu kako bi se došlo do prvog razočarenja u vidu treće stvari s albuma Go Somewhere. Taj pokušaj klepanja ljubavne lirike na razini je sastava nekog zaljubljenog pučkoškolca, uz ne baš bog zna kakvu podlogu, Sage progovara kako mu se sviđa kosa njegove drage. Sačuvaj bože! Opet malo, samo nekoliko minutica i razočarenje. Ovaj put sedma stvar, Put On Me. Gemini toliko naivno pokušava izgraditi ulični kredibilitet socijalnom spikom da je cijela priča jednostavno presmiješna. O joj, jadan čovjek je morao uređivati kuće bijelcima kako bi skupio novac za studijsku opremu. Mislim da se ovih dana 2Pac okreće u grobu. Ok, da malo olabavim, Dominic ipak ima tek 21 godinu, ali znam hrpu rappera koji su i prije dvadesete pisali fenomenalne stihove.

Moje je mišljenje da bi se ovaj mlađahni dečec trebao definitivno okanuti pisanja tekstova i karijeru nastaviti kao producent. To je jedina stvar koja štima na albumu. Da bi čovjek riječi rekao! Sage je odradio većinu produkcijskog posla na albumu, tako je Down On Your Luck, osma stvar, vrhunac produkcije, fenomenalan beat i vrlo zanimljiv gitaristički sample.

Prošle godine sam recenzirao vrlo dobar hip-hop album producenta poznatog kao Naughty Boy. Za razliku od Geminia on nije pao u zamku liričkog dokazivanja već je to ostavio suradnicima i gostima na albumu a on je jednostavno napravio fenomenalnu produkcijsku stvar. Hotel Cabana je naziv tog albuma, iako sam već u godinama vrlo dobro se sjećam tog albuma, a Remember Me, hm, sumnjam da ću ga se sutra sjećati.

Goran Božić

Hits 2450

Decapitated feat. Incantation, Nervosa, Kassogtha - nihilizam na najjače