Vrsta Jazz
Dodano Ponedjeljak, 11 Veljača 2019
Length 52:04
Edition date Kolovoz 2018
Etiketa Kabockie Records
Tags Wayne Powers

Rijetko koji pjevač usudi se snimiti cijeli album isključivo s izvedbama balada. Naime, to je vrlo zahtjevno i opasno područje. Wayne Powers upustio se upravo u tu avanturu na snimanju svojeg novog albuma koji je objavio četvrt stoljeća nakon prethodnog. Posve dovoljno da se skupe iskustva i zamisli za novo ostvarenje. Važnije od toga koliko su skladbe teške za pjevanje, bilo mu je ispričati svoju glazbenu priču, onu koja se odnosi na njegova ljubavna iskustva. Tek poneka izvedba doseže srednji tempo; većina ih je u sporom. No, zanimljiv je izbor skladbi. O reda su to ljubavne pjesme i od reda planetarno poznati standardi, oni s kojima nije mogao pogriješiti. Već pogled na tu listu izaziva znatiželju. To su “Never Let Me Go”, “You’ve Changed”, “All Of Me”, “Body And Soul”, “Lush Life”, “When Your Lover Has Gone”, “Willow Weep For Me”, “You Don’t Know What Love Is”, “If Love Were All”, “Just in Time”, “East Of The Sun (West of the Moon)”, “I Only Have Eyes for You”, “Time After Time” i “Smile”. U izražavanju sjetnog ugođaja i nostalgije podršku su mu pružili suradnici koji su se u potpunosti prilagodili njegovim potrebama, željama i ukusu: tenor saksofonist Ziad Rabie (ne u svim izvedbama), pijanist Keith Davis, kontrabasist Ron Brendle i bubnjar Al Sergel. Uz njih njegove se izvedbe doimaju proživljenima, a topao glas savršeno odgovara spomenutom ugođaju. Također, u izvedbama se osjeća njegovo dugogodišnje iskustvo nastupanja po njujorškim i losanđeleskim klubovima, i ne samo klubovima. Osim na CD-u, ovaj album objavljen i kao 180-gramski dvostruki LP.

Hits 439