Dodano Četvrtak, 07 Veljača 2019
Length 1:09:09
Edition date Svi 2018
Etiketa Natural Drummer
Edition details objavljeno: 6.5.2018.; producent: Sam Fishman; snimano: 8. siječanj 2017. - Glen Rock Jewish Center
Tags Misha Piatigorsky Trio Misha Piatigorsky Sam Fishman Natural Drummer

Ovaj CD na pravi način dočarava suštinu spontanog muziciranja svojstvenog jazzu. Naime, radi se o koncertnoj snimci iz koje možemo osjetiti atmosferu prostora, raspoloženje glazbenika na pozornici, oduševljenje publike, divnu komunikaciju među glazbenicima i između glazbenika i publike, glazbu trenutka, neponovljivu, zasnovanu na osluškivanju, zadirkivanju, brzim reakcijama i istovjetnom ukusu. Slušajući CD osjećamo se kao da smo na koncertu i ne možemo suspregnuti svoje oduševljenje, zaigrati ramenom ili stopalom, kao da možemo vidjeti osmjeh na licima glazbenika koji kao da su u transu, a tek kad u znak odobravanja želimo nešto doviknuti onima na pozornici shvatimo da smo u zabludi i da nas oni ne mogu čuti. Zanimljivo i neobično, jer trio zapravo ne čine stalni suradnici. Jednostavno, dogodio se da se spoje srodne duše. Koncert je inicirao američki bubnjar Sam Fishman koji je u svoj gradić, Glen Rock, želio donijeti duh koji vlada u njujorškim jazz klubovima. Koncert je održan 8. siječnja 2017. u Glen Rock Jewish Centeru, na prvu godišnjicu manifestacije Jazz at the GRJC. Za tu prigodu pozvao je stare znance: pijanista Mishu Piatigorskog i kontrabasista Charliea Doughertyja. U tri izvedbe kao gost pridružio im se Samov brat, alt saksofonist i udaraljkaš Jeremy Fishman. Osim u skladbama Mishe Piatigorskog, zajednički su jezik pronašli u standardima: “Close Your Eyes” Bernice Petkere, “Pure Imagination” Lesliea Bricussea i Anthonyja Newleya, “Moten Swing” Benniea Motena, “Afro Blue” Monga Santamarie, “Inside Straight” Cannonballa Adderleya i “I Wish I Knew How It Feels To Be Free” Billyja Taylora.

Hits 113