Dodano Utorak, 13 Veljača 2018
Length 56:46
Edition date Listopad 2017
Etiketa Planet Arts
Edition details Datum objave: 16. listopada 2017.
Tags Planet Arts Records Chris Pasin

S malim zakašnjenjem, kad se još oporavljamo od zasićenja blagdanskim pretjerivarinja u svim segmentima, dolazi nam prigodni jazz CD trubača i krilničara Chrisa Pasina, svestranog glazbenika koji je iskustvo stjecao svirajući s uglednim jazz orkestrima, onima koji su djelovali pod vodstvom Buddyja Richa, Toshiko Akiyoshi i Lewa Tabackina, ali i ansamblima Georgea Russella i Brothera Jacka McDuffa. No, u ovom slučaju važnije je znanje koje je usvojio surađujući sa slavnim pjevačima: Frankom Sinatrom, Tonyjem Bennettom, Melom Tormeom i Rayom Charlesom. Božićne pjesme na jazz način izvodi uz newyorški kvartet u kojem je najpoznatiji član kontrabasist Ira Coleman, a ostali su pijanist Armen Donelian i bubnjar Jeff Siegel, od reda glazbenici koji su surađivali s velikanima jazza. U nekim izvedbama pridružuje se pjevačica Patricia Dalton Fennell, a u nekima postavu uz Pasina čine gitarist Peter Einhorn, kontrabasist Rich Syracuse i bubnjar Siegel. Skladbu “Oh Come Oh Come Emmanuel” izveo je u duu s Donelianom. No, iako su na album uvrštene isključivo izvedbe sveprisutnih božićnih pjesama, među ostalima “Have Yourself a Merry Little Christmas”, “Santa Claus is Coming to Town”, “I'll be Home for Christmas” i “The Christmas Song”, ovaj CD može funkcionirati i izvan prigodnog kontekstra, kao skup jazz izvedbi standarda. Album, prije svega, donosi opuštene, mekane, nježne, sugestivne izvedbe mainstream jazza. Posebice je duhovita izvedba naslovne skladbe CD-a, narativnog pristupa, u kojem uz Patricia Dalton Fennell pjeva (glumi) i Pasin.

Hits 3873
Chris Pasin Albumi Kronologija Ornettiquette » Ornettiquette