A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | Cantaloupe Island | 6:56 | ||||
2 | Chameleon | 11:39 | ||||
3 | Dolphin Dance | 8:56 | ||||
4 | Eye of the Hurricane | 7:45 | ||||
5 | Stevie R. | 6:17 | ||||
6 | Maiden Voyage | 8:07 | ||||
7 | Jessica | 7:07 | ||||
8 | Watermelon Man | 9:27 | ||||
9 | Toys | 6:49 |
Voditi jazz orkestar u današnje je doba gotovo nemoguća misija. To uspijeva samo najboljima, onima koji su se afirmirali u tom idiomu, te naupornijima, onima kojima je to strast i nasušna potreba. Saksofonist Dick Oats i skladatelj i aranžer Mats Holmquist spadaju u ovu drugu grupu. Obojica su prije svega bigbandaši i obojica imaju iskustvo u sličnim proketima koji donose posvete. Naime Holmquist je sa svojim Big Bandom snimio album posvećen stvaralaštvu Chicka Coreae, a za album Dave Liebman Big Banda posvećen Wayneu Shorteru napisao je aranžmane, dok je Oatts s raznim orkestrima ili ansamblima snimao posvete Franku Sinatri, Charlesu Mingusu, Thadu Jonesu, Melu Lewisu i Theloniousu Monku. Stvaralaštvo slavnog pijanista i skladatelja Herbiea Hancocka također je zahvalno za ovakav projekt. U pogledu odabira skladbi ništa nisu prepustili slučaju, obradili su najpoznatije i najatraktivnije, one koje je Hancock napisao i snimio tijekom 1960-ih i 1970-ih i koje su od reda postale jazz standardima: “Cantaloupe Island”, “Cameleon”, “Dolphin Dance”, “Eye of the Hurricane”, “Maiden Voyage”, “Jessica”, “Watermelon Man” i “Toys”. Iako ih Hancock nikad nije pisao s namjerom da ih izvodi big band formacija - sve ih je snimio s malim sastavima - u Holmquistovim aranžmanima zvuče moćno, drukčije, zanimljivo, svježe. Doprinos su dali i članovi orkestra, vješti solisti, između ostalih saksofonisti Dick Oats, Walt Weiskoph i Mark Gross, pijanist Adam Birnbaum i bubnjar John Riley. Jedini original na albumu je Holmquistova skladba “Stevie R.” koja se sjajno uklopila u ovaj kontekst.
Davor Hrvoj