Released Travanj 2018
Vrsta Jazz
Dodano Ponedjeljak, 04 Lipanj 2018
Edition date Travanj 2018
Etiketa Bono Records
Tags Zoran Majstorović

Riječki multiinstrumentalist i skladatelj Zoran Majstorović, dobitnik nagrada Staus HGU-a i “Miroslav Sedak Benčić” HDS-a, odavno je shvatio važnost suradnje sa starijim i iskusnijim glazbenicima, posebice ako dolaze iz različitih zemalja i s drugim glazbenim backgroundom. Osim što je tijekom studija u Trstu, ili na glazbenim radionicama, učio od glasovitih gitarista kao što su Scott Henderson, Robben Ford, Marc Ribot, Kurt Rosenwinkel i drugi, redovito surađuje s raznim hrvatskim, ali i talijanskim glazbenicima i stalni je član sastava nekih od njih. No, važna iskustva stjecao je i s drugima. Tek neki od mnogobrojnih s kojima je svirao su Kenn Bailey, Russ Spiegel, John Stowell, James Thompson, Asaf Sirkis, Takatsuna Mukai, Yoshio Machida i U.T.Gandhi, a ostvario je suradnje i s uglednim pjevačima kao što su Saba Anglana, Gabrielle Stravelli, Byron Motley, Ty Le Blanc i Marcina Arnold.

Krajem travnja ostvario je novu važnu suradnju sa stranim glazbenicima: talijanskim kontrabasistom Alviseom Seggijem i američkim bubnjarom Bruceom Ditmasom. Nakon što je s njima održao dva koncerta u Veneciji, 29. je travnja svirao u Kulturnom centru Mesnička u Zagrebu, a 30., na sam Međunarodni dan jazza, u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci. Na programu su bili Majstorovićevi aranžmani skladbi Jimija Hendrixa i nekoliko originalnih skladbi članova tria. Prošle godine ostvario je još jednu važnu suradnju s američkim glazbenicima, predstavnicima čikaške glazbene scene: kontrabasistom Reginaldom Vealom i bubnjarem Jimmyjem Weinsteinom s kojim je već surađivao. S njima je održao desetodnevnu turneju po Hrvatskoj, Italiji i Sloveniji.

“Bilo je doista lijepo na turneji sa Zoranom Majstorovićem i Jamesom Weinsteinom”, rekao je Reginald Veal u razgovoru koji smo vodili prigodom njegovog nedavnog boravka u Zagrebu gdje je nastupio sa slavnom pjevačicom Dianne Reeves. “Svirali smo divnu glazbu i ludo se zabavili. Zoran je sjajna osoba i velik glazbenik koji svira različite vrste glazbe, nije zaključan samo u jazz. Također, fasciniran sam njegovim sviranjem raznorodnih glazbala. Odlično svira u trio okruženju, u stanju je popunjavati, ali i implementirati nove zamisli i zvukove.”

Nakon turneje zadržali su se u poznatom studiju Birdland u Goriziji u Italiji gdje su, u ležernoj atmosferi i oduševljeni zvukom, snimili materijal za album “Play Time”. Glazbu koju su snimali poznavali su otprije budući da su neke skladbe svirali tijekom turneje ali bilo je tu i potpuno novih skladbi. Radi se o originalima, skladbama koje potpisuju svi članovi trija, a stilski i zvukovno odgovaraju svoj trojici, a bliži su suvremenom jazzu nego etno jazzu što je također predmet njegovog interesa. Zato je ugođaj na snimanju bio pozitivan, suradnja konstruktivna, a svirka opuštena i poticajna. Kao glazbenici posvećeni improvizaciji, na licu mjesta, u studiju, spontano su osmislili i snimili skladbu koju su kasnije nazvali “Instant Calypso”.

Zanimljivo je da je upravo Majstorović najzastupljeniji autor na ovom albumu. Od osam skladbi on ih je napisao četiri različita karaktera (“About You”, “Squatting”, “Triangle” i “Quiet Jive”, i koautor je jedne, već spomenute “Instant Calypso”. Još jedna potvrda njegove skladateljske invencije! O njegovom gitarizmu dovoljno je rekao Veal. Važno je da se Majstorović sjajno uklopio, da je bio spreman na glazbenu komunikaciju i spontane međuigre. Zbog svega toga CD “Play Time” je vrijedno ostvarenje koje će ostati važan dokument njegova stvaralaštva.

Hits 2142

Ikone simfonijskog metala u Tvornici

Tv Eye održali koncert u karlovačkom Stardustu