Length 1:10:22
Edition date Siječanj 2016
Etiketa Greydisc
Catalog Number GDR3529
Edition details objavljeno: 26.1.2016.; miks i master: Sándor Szabó; snimano: 25.10.2013. i 15.5.2014. - Studio Traumwald Studio A i Studio B, SAD
Tags Kevin Kastning Greydisc Records Carl Clements Sándor Szabó

Gitarist Kevin Kastning specijalizirao se za duo projekte. Nakon prethodnog albuma, “Eleven Rooms”, što ga je ostvario u duu s gitaristom Markom Wingfieldom, upustio se u još opasniju avanturu. Naime, rijetke su duo kombinacije akustične gitare i saksofona. Jedna od poznatijih je ona saksofonista Jana Garbareka i gitarista Ralpha Townera, primjerice na njihovom albumu “Dis” (ECM), ali njega su snimili prije više od četrdeset godina. Na tom tragu, kao i na tragu ECM zvuka, Kastning danas svira sa saksofonistom Carlom Clementsom, glazbenikom s kojim je dosad surađivao u raznim prigodama. Oni zajednički potpisuju svih jedanaest skladbi koje su uvrštene na njihov albumu “A Far Reflection”. Radi se o akustičnim, meditativnim izvedbama komornog ugođaja. U cilju obogaćivanja svoje glazbe raznim bojama oni eksperimentiraju na svojim glazbalima, ali i prigodom odabira glazbala. Naime, Clements uz tenor i sopran saksofon svira flautu te indijsku bansuri flautu, a Kastning 36-žičanu kontragitaru s dva vrata i 30-žičanu kontra-alt gitaru. U takvom kontekstu osuđeni su na pažljivo osluškivanje i komunikaciju zasnovanu na nadahnuću u trenutku izvedbe te brze i intuitivne reakcije. U njihovim se izvedbama osjeća smirenost, ali i duboka usredotočenost na stvaranje organskog i jedinstvenog zvuka, posebice zbog povremenog nekonvencionalnog pristupa glazbalima, te mističane atmosfere kroz logično prožimanje i nadopunjavanje. Jednaka usredotočenost na glazbu očekuje se i od skušatelja, kao i višestruko preslušavanje što će pružiti veći užitak, prije svega zbog otkrivanja novih detalja, jer radi se o kompleksnim izvedbama koje treba pomnije, strpljivo proučiti.

Hits 3679
Eleven Rooms « Eleven Rooms Kevin Kastning Albumi Kronologija