Length 43:15
Edition date Studeni 2003
Etiketa Arista ‎/ BMG / Menart
Catalog Number 82876 56782 2
Edition details objavljeno: 18.11.2003.; produkcija: Whitney Houston, Mervyn Warren, Troy Taylor, Gordon Chambers i Barry Eastmond; snimano: 1996., 2002. - 2003.
Tags Menart BMG Arista Whitney Houston Barry Eastmond Gordon Chambers Troy Taylor Mervyn Warren

I dok je, primjerice, Mariah Carey svoj album božićnih pjesama objavila na samom vrhuncu svoje karijere, jedna druga pop diva svoj je album božićnog ugođaja odlučila objaviti u trenutku kada joj ništa u životu nije išlo kako treba. Posljednji album je doživio loše kritike, droga i osobni problemi odnosili su svoj danak, a ona se baš u tom trenutku odvažila snimiti jedan topao, obiteljski album. Očito ono što joj je nedostajalo pokušala je nadomjestiti ovim izdanjem. Radi se, naravno, o Whitney Houston i albumu vrlo jednostavnog imena One Wish - The Holiday Album.

Zaista je vrlo čudno kako dosada nisam čuo uopće za ovaj album niti za bilo koju pjesmu s njega. Album je objavljen, kao što možete i pretpostaviti na temelju gore navedenih detalja, prije četiri godine, dakle 2003. te predstavlja posljednji studijski uradak Houstonove, nakon čega se povukla i sve do ove godine o njoj se ništa vezano uz glazbu nije moglo čuti.

Ovaj album počinje soulom i r&b-em prožetim pjesmama The First Noel i The Christmas Song (Chestnuts Roasting On An Open Fire), pjesme ne pretjerano kvalitetne u prvu ruku dale su naslutiti da od se od ovog albuma neće moći previše očekivati. No lagani, ne pretjerano veliki pomaci na bolje dešavaju se u trećoj pjesmi, Little Drummer Boy. U njoji gostuje Bobbi Kristina Brown, kći Whitney Houston. Iako pjesma počinje vrlo lagano, okupirana je raznim beatovima, no sve skupa djeluje puno interesantnije, malo i egzotičnije - meni puno bolje nego sam uvod albuma.

Stvari sjedaju na svoje već u četvrtoj pjesmi, One Wish (For Christmas). Lagana pjesma sa, u refrenu, savršeno pogođenim pratećim vokalima evocira na svu toplinu i ljubav koju Božić i vrijeme oko njega donosi. Identičnu sliku, ali na tradicionalniji način dočarava Cantique De Noel (O Holy Night). Pjesma ukrašena bogatim orkestralnim aranžmanima te klavirskom pratnjom idealna je kao podloga božićnoj večeri.

Već u sljedećoj pjesmi napuštamo tradicionalno i vraćamo se nešto urbanijem u vrlo ugodnoj i toploj I"ll Be Home For Christmas. Preskočimo li nekoliko pjesama, dolazimo do vrlo popularne Have Yourself A Merry Christmas. Pjesma bi bila idealna da u prevelikoj mjeri ne dominira ritam koji apsolutno sve stavlja u drugi plan, pa čak u ponekim trenucima i sam glas Whitney Houston.

Album zatvara Joy To The World priređujući na samom kraju pravu gospel feštu.

Kad se sve oduzme i zbroji, ovaj album možda i ne bi bio moj prvi izbor za Božić, ali nekolicina vrlo dobrih pjesama od njega čini ipak sasvim pristojan i solidan uradak koji će se tu i tamo ipak zavrtjeti u mojem domu.

Dragutin Andrić
izvorno objavljeno: 30.11.2007.

Hits 1264