Nina Badrić
Grad Zagreb
Aktivan od Početak 1990-ih - aktivna

Nina Badrić, jedna je od najcjenjenijih i najtrofejnijih hrvatskih glazbenica čija karijera uspješno traje punih 20 godina. Uspjesi, nagrade i popularnost ovu glazbenicu prate i izvan granica Hrvatske gdje je struka i publika već godinama proglašava za najbolju i najomiljeniju pop pjevačicu ex Yu regije. Nina je počela pjevati već kao 9-ogodišnja djevojčica u dječijem zboru "Zvjezdice"u kojem vrlo brzo postaje jedna od vodećih solista. Tamo je stekla iskustvo zborskog i gospel  pjevanja i sigurnost u javnim nastupima zahvaljujući mnogobrojnim koncertima koje je sa zborom imala.

90-tih godina Nina započinje solističku pjevačku karijeru, a pjesma "Ja za ljubav neću moliti" dovodi je na vrhove top lista diljem Hrvatske. Nedugo nakon toga objavljuje drugi album "Personality" sa kojim  osvaja svoje prve nagrade Porin (pjevačica godine i pop album godine). Ninina karijera tada strelovito kreće uzlaznom putanjom, a 1998 god. postaje prva hrvatska glazbenica mlađe generacije koja osvaja sva prva mjesta europskih top lista obradom pjesme "I am so excited".

U Italiji ,Francuskoj, Španjolskoj i mnogim drugim zemljama održava mnogobrojne koncerte, a samo u Italiji postaje glazbenica sa ultimativnim hit singlom koji postaje jedan od najvećih klubskih hitova s kraja 90-tih godina. Do sada je objavila 7 solističkih albuma, mnogobrojne live albume, singlove i duete sa eminentnim glazbenicima diljem regije ali i Svijeta poput Montell Jordana. Dobitinica je 8 Porin nagrada-najprestižnije nagrade struke ali i mnogih drugih. Višestruka je dobitnica Oskara popularnosti koje dodjeljuje struka i publika u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji. Nina je jedna od najtiražnijih hrvatskih glazbenica čiji albumi uvijek premašuju zlatne naklade. Osim sjajnog glasa kojeg mnogi usporedjuju sa glasom diva poput  Angie Stone, Alicie Keys ili Mary J. Blige. Ninu mnogi karakteriziraju kao najkompletniju glazbenicu današnjice. Njezina osobnost, šarm tj.faktor x osvaja na prvu, a mnogi je zbog njezinog izgleda već godinama proglašavaju jednom od najljepših hrvatskih pjevačica. Upravo lice Nine Badrić je prepoznato kao lice za Svijet u kampanji za luxuzne satove Frederique Constant. Kampanja sa Ninom kao zaštitnim licem krasi bilborde diljem svijeta i mnogobrojne modne magazine kao sto je Vouge, Inn Stile ili NY Times. Poznata je kao osoba koja rado sudjeluje u mnogobrojnim humanitarnim djelatnostima, a od početka svoje karijere ne odstupa od kvalitetne glazbe i njome gradi svoj glazbeni put. Nina Badrić je pjevačica koja se okušala u gotovo svim glazbenim žanrovima: od pop glazbe, gospela, ritam and bluesa, sevdaha, makedonske narodne glazbe pa do jazza i u svakome od njih ostavalja svoj osebujan pečat prepoznatljive i snažne interperetacije koja rijetko koga ostavlja ravnodušnim. Njezina interpretacija je uvijek emotivna i osebujna te plijeni publiku na prvo slušanje bez obzira koji god glazbeni žanr interpretirala. Autor je većine svojih pjesama a upravo sa autorskom skladbom planira predstaviti Hrvatsku na predstojećem natjecanju na Eurosongu.

Preuzeto sa: ninabadric.com

Albumi (2)
Songs (37)