Vrsta Jazz
Dodano Četvrtak, 15 Veljača 2018
Edition date Rujan 2017
Etiketa Outline
Edition details Datum objave: 8. rujna 2017.
Tags Jane Ira Bloom Outline

Kakve veze imaju jedna od najvažnijih američkih pjesnikinja Emily Dickinson i jedna od najvažnijih američkih jazz glazbenica Jane Ira Bloom? Nikakve, osim što se radi o dvije iznimne umjetnice. Bi li jazz utjecao na stvaralaštvo Emily Dickinson da je živjela u dvadestom stoljeću, to ne možemo znati, ali je moguće, kao što je djelovao i djeluje na mnoge pjesnike diljem svijeta. No, taj proces ide i u suprotnom smjeru. Naime, pouzdano znamo da je njezino pjesništvo snažno utjecalo na Jane Iru Bloom, a na novom albumu i na njezino stvaralaštvo. Na svoj novi, dvostruki album uvrstila je četrnaest vlastitih skladbi i standard “It's Easy to Remember”, nadahnutih njezinim pjesmama, svaku u dvije verzije. Prvi CD donosi instrumentalne izvedbe, a drugi inačice istih skladbi s uključenim naracijama glumice Debore Rush koja govori segmente iz Emilynih pjesama. No, na ovaj album prije svega treba gledati kao na još jedno sjajno glazbeno djelo velike jazz glazbenice koju Međunarodna udruga jazz novinara godinama, pa tako i prošle godine, proglašava najboljom sopran saksofonisticom jazz glazbe. Isto priznanje redovito joj iskazuju i kritičari uglednog časopisa DownBeata, pa tako i prošle godine. U realizaciji projekta nšta nije prepuštala slučaju. Ostvarila ga je s dugogodišnjim suradnicima: pijanistom Dawnom Clementom, kontrabasistom Markom Helliasom i bubnjartem Bobbyjem Previteom, od reda kreativnim glazbenicima i vrhunskim improvizatorima koji su posvećeni slobodnom i spontanom izražavanju, kao što je i sama. Ovo je bio tek novi poticaj za ispojavanje njihove kreativnosti.

Hits 4900
Early Americans « Early Americans Jane Ira Bloom Albumi Kronologija