Format Video
Vrsta Pop / Soft rock
Dodano Ponedjeljak, 30 Svibanj 2011
Edition date Prosinac 2005
Etiketa Verve
Edition details Datum objave: 6. 12. 2005.

Nakon iznimno uspješnog i od slušatelja iznenađujuće dobro prihvaćenog albuma Rock Swings na tržištu se pojavila DVD inačica istoimenog albuma covera velikih rock standarda legendarnog šarmera Paul Anke. Uz gotovo kompletan tracklisting albuma DVD nam donosi i neke od Ankinih najvećih uspješnica poput legendarne Diane, Put Your Hand On My Shoulder, You Are My Destiny te kolosalne My Way.

Da ne bi bilo zabune valja istaknuti da je My Way skladba koju je napisao Paul Anka, a proslavio Frank Sinatra... ili možda bolje rečeno skladba koja je proslavila Franka Sinatru. Vezano uz to možete primijetiti kako je i sam refren Bon Jovijeve skladbe It"s My Life izmjenio te umjesto originalnog teksta "Like Frankie said I did it my way", Anka je otpjevao "Like Frankie said he did it my way".

No nije jedino spomenuta skladba doživjela plastičnu operaciju i prekrojavanje. Mnoge skladbe su doživjele stanovite izmjene o čemu možete više čuti u audio komentarima koji prate svaku skladbu, a koje aktivirate pritiskom na siluetu mikrofona koja se pojavi na početku pojedine skladbe u doljnjem desnom kutu ekrana. Po završetku Ankinog komentara nastavljate sa gledanjem DVDa tamo gdje ste stali u trenutku otvaranja interaktivnog sadržaja.

Kompletan materijal, to se prvenstveno odnosi na glavni dio DVDa, snimljen je velikom jazz festivalu u Montrealu 8. srpnja prošle godine. Paul Anka djeluje jako mladoliko, kao da su mu se godine zaustavile prije mnogo vremena. Dosta aktivan na pozornici, ali i ispod nje što uključuje i pokoji ples sa pripadnicama ljepšega spola prikazuje Anku kao pravog džentlmena i zavodnika stare škole, ali i kao velikog showmana. Publika je najbolje reagirala na njegove hitove sa samih početaka karijere (spomenute na samom početku ove recenzije) dok su sa novijim skladbama tek ostvarili prvi kontakt pa se s toga nije mogla niti očekivati kakva euforična reakcija.

Za sve one koji nisu imali prilike slušati Rock Swings spomenut ću neke od skladbi izvedene na ovom koncertu s tim da se neću voditi kvalitetom ili popularnošću pojedinog naslova, već pukim slučajem. Pa tako na ovom DVD-u imate prigodu vidjeti i čuti R.E.M.ovu Everybody Hurts, već spomenutu Bon Jovievu It"s My Life, zatim Nirvaninu Smells Like Teen Spirit, Lionel Richievu Hello, te na samom koncu Claptonovu Tears In Heaven.

Kao poseban dodatak valja izdvojiti sažetak koncerta u The Orange Loungeu sa kojeg su odabrane sljedeće Ankine izvedbe: It"s My Life, Put Your Head On My Shoulder, True i Tears In Heaven.

Uvjeren sam kako ovo izdanje neće biti interesantno samo iskusnijim slušateljima koji u svojim ušima imaju desetljeća slušanja glazbe, već i mlađim slušateljima koji će na ovaj način otkriti novu, da ne kažem ozbiljniju stranu nekih svojih glazbenih favorita.

Dragutin Andrić

Hits 1327