Edition date Ožujak 2018
Država Hrvatska / Bosna i Hercegovina
Etiketa Juda Records
Edition details Producent: Goran Rebac
Tags Juda Records Andrija

Andrija nije lik, Andija je bend. Bend iz onog "i" u nazivu Bosna i Hercegovina, kako sam negdje pročitao. Točnije, iz Livna. Postoje od 2002. i ovo im je peti album. Prvi u sedam godina.

Uvod je to koji dugujem prvenstveno sebi i sebi sličnima, jer, moram priznati, do sada nisam poslušao ni notu ni usklik ove zaigrane ekipe iz susjedne nam zemlje, a što mi, sudeći po sada odslušanome, baš i nije na diku. Ne kažem da je "Izvoli voli" ni velik (uostalom, trajanjem ne dostiže ni pola sata, iako sadrži dvanaest pjesama) ni osobito snažan album (koliko god pršti moćnom svirkom), ali iza zafrkantskih paravana krije se zapravo vrlo solidan bend. Ne štedeći svoje instrumente, odnosno, pouzdanu osnovu bubanj-bas-gitara, Andrija praši teškokalibarski rock ozračen noiseom i psihodelijom, pri čemu ne gubi ni dah ni snagu.

"Izvoli voli" tako je adrenalinska bomba s visokim udjelom humora, iznesenog na način da nikada niste načisto koliko se ekipa zeza a koliko pozira. Navodno su ovoga puta otišli produkcijski najdalje do sada i neovisno o prethodnim radovima ovo uistinu zvuči dobro. Uvodni tandem pjesama dat će vam na samom startu jasnu krvnu sliku onoga što slijedi i što bend u ovom trenutku jest. Gitara koja klizi i reže, štekće i pjeva, te ritam sekcija koja nabija zahtjevan ritam i vokal koji i bez mačističkog pozerstva kao da se spušta sa same Dinare u glazbeni studio, čine formulu na kojoj Andrijine pjesme skaču u svoju publiku.

Da, skaču u publiku, neopterećene hoće li ih ili kako će ih ta publika dočekati. Svirka je ovo benda sigurnog u sebe, benda koji je uistinu baš bend, kolektiv kojem osobna imena, sudeći po intervjuima pa i omotu albuma, nisu bitna. Bitan je Andrija. A dobar je Andrija. Bar do neke nove prilike kad bi mogao postati i vrlo dobar.

Hits 597