Vrsta Art Rock / Post-grunge / Electronic / Alternative/Indie Rock
Dodano Ponedjeljak, 14 Svibanj 2018
Length 42:12
Edition date Travanj 2018
Etiketa Interscope
Tags Interscope 30 Seconds to Mars

Kad su se 30 Seconds To Mars originalno pojavili na sceni početkom ovog stoljeća, nitko ih nije smatrao kao nešto više od zanimacije kojom Jared Leto ubija vrijeme između snimanja hit filmova u Hollywoodu, ali s godinama su stekli impresivnu (te izrazito fanatičnu) skupinu obožavatelja te postali jedan od najpopularnijih rock bendova prvog desetljeća 2000ih. Sada se, nakon pet godina studijske pauze, vraćaju s novim albumom, „America“, a već prvi taktovi uvodne „Walk On Water“ daju dojam da se malo toga promijenilo u njihovoj diskografiji. Trojka iz Los Angelesa i dalje zvuči kao da su stvoreni za sviranje pred desecima tisuća ljudi na krcatim stadionima diljem svijeta. Također ne prolazi ni minuta i pol prije nego što postane jasno da se, kao i mnogi drugi tekstopisci u zadnjih par godina, i Leto odlučio obračunati s političkom situacijom u Americi, ako to slučajno nije bilo jasno iz naslova albuma.

Ipak, kako vrijeme prolazi, sve teže se oteti dojmu da su politički okrenuti tekstovi u središtu pozornosti dok je u drugi plan pala energija koja je krasila „This Is War“ ili „A Beautiful Lie“. Druga pjesma, „A Dangerous Night“, kolaboracija s njemačkim producentom elektronike Zeddom, uspjeva pronaći zabavan balans između starog i „novog“ zvuka benda, ali „Rescue Me“ i „One Track Mind“ (koja je samo pogoršana krajnje zaboravljivim gostujućim nastupom A$AP Rockyja) vrlo brzo postaju naporne.

Unatoč povremenim bljeskovima, poput akustične „Remedy“ na kojoj se kao solidan pjevač pokazao Jaredov brat te bubnjar benda, Shannon Leto, te neočekivanog kraja „Ridera“ koji zatvara album, „America“ u svojoj drugoj polovici djeluje potpuno neinspirirano, a fokus na tekstovima samo ističe da Leto jednostavno nije naročito dobar tekstopisac („Took a left to right a wrong“ iz „Hail To The Victor“ nije nešto čime bi se itko trebao ponositi). Najveća šteta je što nakon relativno zabavnog početka albuma bend gubi i onu svoju „epskost“ koja im je donijela prijespomenut status jednog od najpopularnijih bendova današnjice, a koju su im u međuvremenu oduzeli bendovi poput Imagine Dragonsa, dok su drugi bendovi poput Paramorea pokazali da se i tranzicija u pop može izvesti puno kvalitetnije i dostojanstvenije od prikazanog na ovom albumu.

Janko Sladović

Hits 226
This is War « This is War 30 Seconds To Mars Albumi Kronologija