hp2

Uz Univerzijadu, 1987. godina iznjedrila je i novu grupu tinejdžera koji su brijali na punkere poput Ramonesa, a godinu kasnije održali i svoj prvi koncert u Kumrovcu. 30 godina kasnije, dečki iz zagrebačkog kvarta Gajnice iza sebe imaju 8 studijskih albuma s kojih su odabrali 23 stvari, vodeći se ne po internom dojmu kvalitete već eksternim pokazateljima, poput učestalosti puštanja u javnim medijima kao što su radio i  televizija, te broju klikova na Youtubeu i sličnim online servisima, objasnio je gitarist Zoki Subošić, na predstavljanju albuma u u centru Zagreba, u cafe-trgovini Croatia Recordsa, “Nova ploča”.

U šarolikom društvu raznih uzrasta, punkerska petorka potpisivala je svoje albume, slikala se i čavrljala s okupljenima, uz glazbenu podlogu s albuma. Moglo s tako poslušati pjesme koje odražavaju društvo u trenutku u kojem su nastale i pogledati oko sebe je li se što promijenilo te s bendom prokomentirati misli, no malo tko je iskoristio tu priliku.

hp1

Uz uvodnu riječ jednog od najpoznatijih hrvatskih glazbenih kritičara, Aleksandra Dragaša, koji se osvrnuo na svoje prve dojmove početaka Hladnog piva, te činjenicu da se “pivo” više i hrabrije od ijednog drugog benda od svojih početaka bavilo  neuralgijama društva, Croatia Records predala je bendu i posebno priznanje za 30 godina uspješne karijere u obliku velikog uramljenog plakata na kojem je cijeli bend s crvenim biciklom.

Tom prilikom najavljena su i dva koncerta planirana za iduću godinu; 2.3. (old school) i 3.3. (greatest hits) u Domu sportova u Zagrebu, a za kupce ovog CD-a u prostoru Nove ploče, organizirana je i tajanstvena nagradna igra u kojoj je potrebno samo ispuniti kupon s podacima o kupnji, a tko je i što osvojio saznat će se 23.12. preko Facebook kanala Hladnog piva na kojem će se uživo prenositi izvlačenje.

Službeni dio predstavljanja završio je uz hit Hladnog piva - sarmu, kojom je bend počašćen, a neslužbeni dio druženja i preslušavanja albuma nastavio se do poslijepodnevnih sati.

Popis pjesama:

1. Pjevajte Nešto Ljubavno