Intervjui

facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

×

Upozorenje

JUser: :_load: Nije moguće učitavanje korisnika sa ID: 852

{mosthumbviewer: images/SGkoncerti_interviewi/2009/01/sinestet/dj_chill_ac3po.jpg, images/SGkoncerti_interviewi/2009/01/sinestet/dj_chill_ac3pom.jpg, DJ Chill i ac3po, Left} Nakon izlaska službenog albuma za prljavi novac, Sinestet se vraća pro bono korijenima i opet baca na cestu besplatni materijal Neobjavljeno i obnovljeno 2008 kao kompilaciju radova, remikseva, kolaboracija i jedan radijski intervju sa Stojedinice. Možete čuti kako Yula beatboxa na novu Marčelovu storytelling emo stvar, kako Vrući Pas Oreb zvuči sam na traci bez Nekih Tvrdih Likova te sve vrste različitih remiks sranja.

Ovaj intervju, na temu „Što poslije Hologram Funk LP?“ vođen je u drevno doba kada su trgovine još radile nedjeljom dok je DJ Chill u osobnom automobilu zagrbačkih registracijskih oznaka kružio metropolom i puštao čudan rep kroz CD player.

Na pitanja su odgovarali Ivan Vuković i AC3P0; Popare nije bilo.

 

Izdali ste album, kad će koncertna promocija?
Sljedeće godine, htjeli smo napraviti u KSET-u, nismo dobili termin pa smo prebacili za 2009.-u. Od siječnja kreću koncerti, u Zagrebu će biti petog veljače u KSET-u.

U ovoj godini nastupili ste deset puta, prošle dvanaest, a 2006. samo osam. Male su brojke, zbog čega?
Mi to idemo opušteno, nema žurbe i kad nas netko bukira i omogući nam uvijete za nastup – onda nastupamo.

Mi, pazi, možemo slijediti dva puta: naš i onaj da nastupamo svugdje i svagdje bez ikakve naknade. Istina, da imamo više nastupa bilo bi bolje ali te neke stvari žrtvovali smo vlastitog komoditeta. Imaš što za dodati, Tripio?

- Ne`am.

Izašli su Dječaci, Diyala i Delyricum; možemo li pričati o novoj hip – hop generaciji 3.0?
Vidiš, to su ti sve likovi koji su počeli repat` u isto vrijeme, negdje oko 2001. godine. Tremens, doduše, malo ranije i to je nova generacija koja pokazuje da definitivno postoji put od samog undergrounda do trenutka kada ti izlazi official album. Kod nas je prošlo četiri – pet godina nezavisnog snimanja i hastlanja i drago mi je da su ti albumi vani. Drago mi je i da je sve u skoro pa isto vrijeme. Još nisam čuo Diyalin materijal ali veselim se… fan sam.

Ovo je doista novi val jer ako pogledaš, do sada su albume izdavali samo likovi koji su startali sa Blackout generacijom….. Elemental i tako. Nakon toga došli su Edo Maajka i Connect a sad smo se priključili i mi.

{mosthumbviewer: images/SGkoncerti_interviewi/2009/01/sinestet/magellano.jpg, images/SGkoncerti_interviewi/2009/01/sinestet/magellanom.jpg, Magellano, Center}
(Klikni na fotografiju za uvećani prikaz)

Poznati po hiperprodukciji, planirate li još koji projekt „ispod pulta"?
Evo, Theron Tourett i Magellano za 2009. godinu ali bez definiranog datuma. U procesu nastanka je ta stvarčica… znaš, dok radmo jedan projekt, paralelno radimo i druge… kuhamo. Tipa, ja kuham sa Theronom, AC3PO kuha glazbu za kazališnu predstavu, a DJ Chill kuha krek… uvijek smo kreativni.

Dok pitam Vukovića o strahu od zasićenja jer Sinestet već dugo je ko` rep Johnny Štulić u najboljim danima što se tiče snimanja i izdavanja, DJ Chill na sam spomen mrskog mu Štulićeva imena prijeti izbacivanjem iz osobnog automobila zagrebačkih registracijskih oznaka s pogonskim motorom u pokretu.

Vuković odgovara: Ne mogu znati hoće li se ljudi zasititi jer sve što radim , radim po čistom osjećaju kao i svatko od nas. Ako mi dođe ideja, realizirati ću ju. Uostalom, ljudi koji nas vole… njima nikad dosta. (smijeh)

Zadovoljan si kako je Hologram Funk LP ispao van? Sada, kada su se dojmovi slegli…
Skroz sam zadovoljan jer znam da nije bilo nikakvih kompromisa i kalkulacija. Menart kao izdavač nam nije ništa uvjetovao. Kod njih smo bili dva puta: prvi put kada smo potpisivali ugovor i drugi puta kada smo donijeli gotov materijal.

Tri puta si vidio Tita, dva puta si bio u MenART-u?
E baš to! (smijeh)

Kako je sa produkcijske, Tripijeve strane?
Zadovoljan sam svakako. Ta priča je, što se mene tiče, završena. Pičim dalje, svi pičimo dalje… radim novi kazališni projekt s Atomicom. Biti će to bip – hop / breakbeat verzija opere Madame Butterfly Giacoma Puccinija. Moja verzija… biće bolesna, jebote! (smijeh)

To je izazov koji mi je trebao u cijeloj toj priči oko beatova i svega. Radim to sranje iz dana u dan i jedva čekam da bude gotovo. A biti će gotovo tijekom 2009.

{mosthumbviewer: images/SGkoncerti_interviewi/2009/01/sinestet/ac3po.jpg, images/SGkoncerti_interviewi/2009/01/sinestet/ac3pom.jpg, ac3po, Center}
(Klikni na fotografiju za uvećani prikaz)

Tripio, jel za tebe Zagreb siguran grad?
Za mene? Pa je, jebote. Ako ne radiš sranje, nećeš dobiti sranje.

Znači, nitko ti još nije poslao eksplozivni skuter kao naknadu za podlogu?
`Ko? Nije! Mijenjam stalno lokaciju (smijeh).

Magellano: Meni je to smiješno zapravo… bilo im je nesigurno samo onda kada su to čuli na televiziji, a što je bilo do onda? Čovjek može poginuti bilo kad i bilo gdje… Nema se smisla bojati, Bog je naš bodyguard.

A kriza, recesija i sranja?
Magellano: Kriza me ne dotiče, imam račune na Kajmanskim otocima.

Na Sejšelima isto?
Ne, samo na Kajmanima. Naime, imaju bolje kamate (smjeh).

Automobil staje na parkiralištu ko McDonald`sa gdje Chill odlazi po svoju dozu bjelančevina i crnu vreću za smeće zapremine 120 litara, koja zgodno dođe kod intervjuiranja dok Magellano nastavlja:

Ljudi previše troše na nepotrebne stvari, sad traje ova shopping groznica, popusti i sranja. Jednostavno je zapravo… trebaš znati vlastite novčane granice.

Ako Željko Rohatinski ovo čita sad zna kako riješit` cijeli problem oko recesije i vanjskog duga.