facebook
Twitter
Instagram

SoundGuardian

A B C Č Ć D Đ E F G H I J K L LJ M N NJ O P Q R S Š T U V W X Y Z Ž #

Data

Released Studeni 2010
Format Albumi
Vrsta Pop / R&B
Dodano Četvrtak, 10 Veljača 2011
Žanr Pop
Edition date Studeni 2010
Država SAD
Etiketa Def Jam
Edition details Producenti: Evan Rogers, Carl Sturken i Rihanna; Datum izdanja: 12.11.2010
Tags

Review

Bože, kako je Rihanna bezlična. Upirati prstom u ostale izvođačice za nedostatak umjetničke vizije je besmisleno ako se prije tog niste narugali Rihanni. Ova medijski sveprisutna Barbadošanka svake godine izbacuje po jedan album kojim poprati sve trendove koji postoje i ne postoje, a sve u očiglednim nakanama da ostane komercijalno poželjna. Jedine naznake da u njoj postoji određeni glazbeni talent koji nije rezultat produkcijskog bataljuna kojim se okružila bile su izvrsne balade o nasilnoj ljubavi koju je opjevala na Rated R, no one, naravno, nisu bile objavljene kao singlovi. Radije se bavila dokazivanjem kako je ona čvrsta djevojka (Hard, Rockstar) s kojom se nitko ne zajebava. Istovremeno, mediji su ju paralelno snimali kako se našetava s Chrisom Brownom.

Komercijalno najpovoljnija ideja u doba gagaizma (najgoreg glazbenog razdoblja ikada) je u potpunosti prijeći na dance zvukove, pa ako se već nema želuca da se obuče haljina od mesa ili negdje oko vagine doda penis, na vrhove top lista vine oživljenim tvrdim beatovima devedesetih. Da ne bi došlo do zabune, album je nazvan Loud, kako bi bilo sigurno da je novi materijal daleko od ne toliko prodavanog intimnog prethodnika. Loud ipak ostaje samo na naslovu jer ta je glasna stuktura tek djelomično izvedena. Decibeli su uloženi samo u potencijalne singlove.
 

Rihanna

Tako je nastala izvrsna Only Girl (In The World), dance himna poučena uspješnim iskustvima Davida Guette. Pulsirajuće eurodisco beatove Rihanna je još iskoristila u dječjoj brojalici What's My Name i agresivno seksualnoj S&M. Da bi se ijedan od potonja dva singla mogao prihvatiti potrebno je ne obraćati pozornost na tekstove. Dosadna agresija i seksualnost singlova s Rated R-a ovdje dobiva svoj nastavak pa tako ovaj put saznajemo da Rihanna voli sado-mazo, a u dječju brojalicu s vrha Billboarda je uspjela ubaciti i broj 69.

Onaj neglasni dio je i nezanimljiv, osim u slučaju Rihanninog glasa. Svojim egzotičnim teksturama je ipak dala priliku u baladama, koje su sve redom promašene. Love The Way You Lie nije trebalo ponovno podgrijavati, a dobra metafora California King Bed se mogla uglazbiti i u nešto slušateljski izazovnije.

Loud je tako prihvatljiv, no bezličan komad komercijalnog r'n'b/popa koji Rihannu neće učiniti ništa glazbeno relevantnijom nego što je sad. U duhu tog, vrijedno je spomenuti kako je pri reklamiranju ovog albuma Rihanna napomenula kako njene kolegice Katy Perry, Ke$ha i Lady Gaga stvaraju generički pop, ali njen novi album neće biti takav. Bilo je to samo potvrđivanje mudrosti o sovi i sjenicama.

Ivan Glazer

Hits 696
Rated R Remixed « Rated R Remixed Rihanna Albumi Kronologija Talk That Talk » Talk That Talk

Posljednje recenzirano - Jazz

Posljednje recenzirano - 42