A | B | C | Č | Ć | D | DŽ | Đ | E | F | G | H | I | J | K | L | LJ | M | N | NJ | O | P | Q | R | S | Š | T | U | V | W | X | Y | Z | Ž | # |
1 | For Your Own Good | 5:13 | ||||
2 | Closer To Heaven | 4:06 | ||||
3 | I Don't Know What You Want But I Can't Give It Any More | 5:09 | ||||
4 | Happiness Is An Option | 3:48 | ||||
5 | You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk | 3:11 | ||||
6 | Vampires | 4:43 | ||||
7 | Radiophonic | 3:31 | ||||
8 | The Only One | 4:21 | ||||
9 | Boy Strange | 5:09 | ||||
10 | In Denial | 3:20 | ||||
11 | New York City Boy | 5:15 | ||||
12 | Footsteps | 4:16 |
Krajem devedesetih Pet Shop Boysi su udružili snage sa Jonathanom Hartleyem kako bi kreirali glazbu za ,u početku, neimenovani mjuzikl. Inicijalno nazvan Nightlife, mjuzikl je kasnije dobio ima Closer To Heaven, a dvojac je, uvidjevši da imaju višak materijala, odlučio na temelju stvorenog kreirati novi album. Odbačeni naziv mjuzikla postao je naziv novog albuma, koji je ostavljao dojam kao da je nastao inspiriran američkom disco scenom, no stvarnost je bila potpuno drugačija.
Nekoherentnost i nedorečenost materijala učinili su Nightlife poprilično bljedunjavim ostvarenjem, čija je jedina svijetla točka ostao single New York City Boy, megahit bez kojega bi album najvjerojatnije potonuo u zaborav.
Ploča uvodno odlično počinje neobaveznim koketiranjem sa žešćim elektrobeatovima u For Your Own Good i Closer To Heaven (za potrebe albuma pjesma je doživjela žestoke preinake od svoje inicijalne verzije), dok prvi single I Don't Know What You Want But I Can't Give It Anymore kao da potajno poručuje fanovima ono što im Pet Shop Boysi nude na novom albumu. Happiness Is An Option plijeni pažnju odličnim vokalom stalne suradnice dvojca Sylvie Mason-James, koja se odlično probila u prvi plan, dok sarkistično-cinično-bizaran dojam ostavlja polubalada You Only Tell Me You Love Me When You're Drunk nakon koje počinje problematični dio albuma.
Vampires je bezlična pjesma bez ikakvih naznaka kvalitete, Radiophonic se može pohvaliti poprilično lošim tekstom i bolje bi prošla kao instrumental, a The Only One svojim laganijim ritmom samo upotpunjuje kaotičnu cjelinu. Od suradnje sa Kylie Minogue u In Denial, prvoj otvorenoj pjesmi Pet Shop Boysa o homoseksualnosti mnogo se očekivalo, a malo dobilo - nepreteciozni tekst pjesme sliči na igrokaz što samo pojačava dojam da je pjesma bila namjenjena za mjuzikl, a ne studijski album. Boy Strange i završna Footsteps samo pojačavaju dojam dezorijentiranosti albuma i nedostatka inspiracije, jer su, u usporedbi sa prijašnjim albumima, Pet Shop Boysi u većini pjesama zakazali i na tekstualnom i na melodijskom planu.
Nightlife nije, uz sve svoje mane, potpuni promašaj, no ipak ostavlja poveću mrlju u diskografiji popularnog dvojca, naglašavajući činjenicu da album ne treba graditi na ostatcima ranijih projekata.
Goran Hatala
« Bilingual | Pet Shop Boys Albumi Kronologija | Release » |