Review
„Džepna Venera“ Kylie Minogue ponovno se vratila na glazbenu scenu novim albumom Aphrodite, u kojemu već standardno nudi novu kolekciju disko pjesama brzog ritma koje su je već odavno učinile prepoznatljivom u glazbenom svijetu. Ipak, kvalitativno Aprodite kaska za prijašnjim albumima, unatoč perfektno tempiranom i zapaženom singleu All The Lovers, koji se može i smatrati jednim od kandidata za najbolju pjesmu na ploči, a koji se odlikuje i ingenioznim pratećim video spotom.
Emocionalnu dubinu nudi Closer, koji na trenutak u refrenu nenamjerno podsjeća na istoimenu pjesmu Travisa. Očekivanja su ispunjena u pjesmama Get Outta My Way i Put Your Hands Up (If You Feel Love), dok se promašenima mogu smatrati istoimena Aphrodite, koja tek pred kraj dobiva prijeko traženi uzlet i Everything Is Beautiful, koja djeluje kao popunjavanje praznog mjesta na albumu.
Očit nedostatak inspiracije u drugoj polovici albuma prisutan je u pjesmama kao što su Cupid Boy, solidnoj, ali nedorađenoj polubaladi, te u Illusion, čiji potencijal nije do kraja iskorišten. Kylie se nije odvažila na nikakva eksperimentiranja, što pokazuje Too Much koja djeluje kao da je zaostala sa albuma Fever.
Looking For An Angel pokazuje da je albumu trebao odlučniji producentski pristup i bolji aranžman, u čemu se nije istaknula niti Xenomania, koja je napravila čudo od posljednjeg studijskog albuma Pet Shop Boysa Yes, a čiji je angažman završio u bonus pjesmama koje nisu na standardnom izdanju albuma.
Aphrodite je status quo album za Kylie, niti korak naprijed, niti korak nazad, svojevrsni povratak glazbenim počecima koji će se komercijalno zadovoljiti potrebe izdavača, mada ističe ponešto bolnu činjenicu da će Kylie u budućnosti trebati pomoć oko plasiranja svojih pjesama u primamljiviju i afirmativniju cjelinu. No, i ovako, većina fanova popularne australke neće ostati razočarana.